Роботодавці не підтримують прагнення своїх співробітників займатися спортом - опитування — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Роботодавці не підтримують прагнення своїх співробітників займатися спортом - опитування

838
Офісні співробітники намагаються бути у формі, люблять займатися спортом і знаходять час на регулярні тренування, але на підтримку начальства розраховувати не можуть. Улюблені спортивні заняття "білих комірців" - тренажерний зал, пробіжки і басейн. Такі дані були отримані в результаті дослідження міжнародного кадрового порталу hh.ua.
Більшість офісних співробітників знаходять час для фізичної активності. Тільки 13% респондентів говорять про те, що дуже зайняті і не встигають стежити за своєю фізичною формою. Для майже половини опитаних (48%) спорт посідає важливе місце в житті - вони систематично впродовж довгого періоду часу і не менше двох разів на тиждень відвідують тренування. Третина респондентів говорить про те, що намагаються багато рухатися і активно проводити час, а для четвертої частини всіх опитаних важливо активно проводити вільний час, ходити в походи, кататися на велосипеді або лижах.
Цікаво, що "сильна половина" намагається бути сильною не лише на словах. Чоловіки істотно більше приділяють часу спорту, ніж жінки. Вони, наприклад, більше приділяють часу регулярним тренуванням, активному відпочинку. Значно частіше спорт стає для чоловіків серйозним хобі, на яке йде весь вільний час. Чоловіки навіть дивляться спортивні передачі або значно частіше роблять ранкову зарядку.
Не дивлячись на те, що для систематичних занять знайшовся час тільки у половини респондентів, займатися і ходити на тренування пробували майже всі (80%). Головні причини, з яких люди починають заняття, - бажання розслабитися, любов до конкретного виду спорту і бажання схуднути. Очевидно, що остання причина частіше важлива для жінок, ніж для чоловіків.
Представники "сильної половини" намагаються більше займатися спортом винятково "з любові до мистецтва" - їм просто подобається сам вид спорту. Чоловіками значно частіше керує бажання брати приклад з кумира, а жінками - страх за своє здоров'я.
Як ми вже відзначали вище, майже у половини респондентів вистачає сил і терпіння зробити тренування регулярними і відвідувати їх регулярно, п'ятій частині вдається "протриматися" півроку, ще 17% витримують 1-2 місяці, решта здаються ще раніше.
Улюблені види фізичної активності українців - заняття в тренажерному залі, плавання, катання на велосипеді, ранкові пробіжки. Чоловіки також обирають футбол, хокей, стрибки з парашутом, жінкам більше до душі - фітнес, йога, танці і навіть катання на роликових ковзанах. Найбільше українці полюбляють займатися спортом у спеціально обладнаному залі або, навпаки, на природі (у горах, лісі, парку). Останнє не дивно, адже майже половина респондентів говорить про те, що хоч частину відпустки намагається провести активно.
А ось за спортивною модою офісним працівникам стежити ніколи. - Про це говорять 63% опитаних. Ще чверть респондентів цікавиться лише тими новинками, які допомагають зробити заняття більш ефективними, і тільки 10% серйозно цікавляться тим, що відбувається в світі спортивної моди, відстежують тенденції, дивляться журнали, купують речі з нових колекцій.
Питання спорту - найчастіше особиста справа офісних працівників, і на роботі не піднімається - так говорять 68% опитаних. Дуже рідко роботодавець оплачує повністю (1,62%) або частково заняття в спортзалі (5,73%), організовує спортивні офісні заходи (3,55%) або хоча б надає моральну підтримку тим, хто присвячує свій час спорту (11,53 %). А буває, що керівник висловлює незадоволення тим, що тренування не дозволяють працювати понаднормово (4,61%).
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас