Фокус представив 50 найпопулярніших українських брендів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Фокус представив 50 найпопулярніших українських брендів

6132
Журнал "Фокус" четвертий раз представив рейтинг 50 українських брендів, які завоювали та утримують своє місце в реальному споживчому кошику українців.
Згідно з рейтингом "Фокуса", у першій трійці брендованих продовольчих уподобань українців - курятина, шоколад і пиво.
Зокрема, ТМ "Наша Ряба" стає лідером рейтингу "Фокуса" вже третій рік поспіль. В першу чергу, це пояснюється доступною ціною курятини, в порівнянні з іншими видами м'яса. За рік доходи одного з лідерів ринку виросли на 1 мільярд гривень, що обумовлено, з одного боку, збільшенням виробництва на 7% і розширенням мережі логістики, яка вже налічує більше 2600 франчайзингових точок, а з іншого - зростанням ціни на курятину на 10% за підсумками минулого року. Таким чином, за підсумками 2011 року "Наша Ряба" принесла компанії 5,1 млрд. грн.
Своїх позицій не здає і найбільший солодкий бренд, дітище міністра Петра Порошенка, ТМ Roshen: його продажі зросли майже на 1 мільярд гривень і склали 4,54 млрд. грн.
У цьому році в першій десятці "Фокуса" з'явилося два новачки: ТМ "Хлібний дар" і ТМ "Рогань" з результатом продажів 1,372 млрд. грн і 1,273 млрд. грн відповідно. З їх появою в Топ-10 тепер представлені три горілчані і три пивні бренди.
Інші зміни в списку лідерів несуттєві: учасники десятки лише міняються місцями. Наприклад, ТМ "Прима" (3,233 млрд. грн) поступилася третім місцем ТМ "Чернігівське" (4,265 млрд. грн), а ТМ "Оболонь" - єдиний пивний бренд, який належить вітчизняній компанії, - перемістилася на один рядок вгору, посівши 6-е місце (1,63 млрд. грн).
За кількістю брендів, представлених у списку, більшість позицій належить маркам, під якими випускають міцний алкоголь, - їх 10 із 50-ти. Лідером в сегменті міцних напоїв за обсягом продажів в Україні стала ТМ "Хортиця". Їй у цьому році вдалося обігнати Nemiroff.
При підготовці рейтингу оцінювали тільки бренди, створені українськими компаніями-виробниками, а також торгові марки, створені або придбані іноземними компаніями спеціально для України. Торгові марки ранжирувалися за обсягом роздрібних продажів усередині країни за підсумками 2011 року. Варто відзначити постійне зростання "вхідного" квитка рейтингу. Так, в 2010 році нижньою межею були продажі на 50 млн. грн, у минулому - 150 млн. грн, а в цьому - вже 230 млн. грн.
ТОП-50 українських споживчих продовольчих брендів із зазначенням прибутку в 2011 році:
1. Курятина "Наша Ряба" - 5,1 млрд. грн
2. Кондитерські вироби "Roshen" - 4,54 млрд. грн
3. Пиво "Чернігівське" - 4,265 млрд. грн
4. Сигарети "Прима" - 3,233 млрд. грн
5. Кондитерські вироби "Конті" - 1,9 млрд. грн
6. Пиво "Оболонь" - 1,63 млрд. грн
7. Горілка "Хортиця" - 1,55 млрд. грн
8. Горілка "Nemiroff" - 1,53 млрд. грн
9. Горілка "Хлібний дар" - 1,372 млрд. грн
10. Пиво "Рогань" - 1,273 млрд. грн
11. Ковбаса "Глобино" - 1,166 млрд. грн
12. Соуси "Щедро" - 1,149 млрд. грн
13. Соуси "Торчин" - 1,11 млрд грн.
14. Пиво "Львівське" - 1,054 млрд. грн
15. Горілка "MEDOFF" - 1,052 млрд. грн
16. Сік "Садочок" - 1,021 млрд. грн
17. Сік "Наш Сік" - 955 млн. грн
18. Кондитерські вироби "Світоч" - 851 млн. грн
19. Горілка "Prime" - 745 млн. грн
20. Горілка "Істинна" - 731 млн. грн
21. Сік "Sandora" - 720 млн. грн
22. Сир "Добряна" - 685,4 млн. грн
23. Вода "Моршинська" - 652,6 млн. грн
24. М'ясні вироби "Ятрань" - 619,2 млн. грн
25. Соуси "Чумак" - 599 млн. грн
26. Локшина "Мівіна" - 602 млн. грн
27. Молочні вироби "Яготинське" - 560,5 млн. грн
28. Пиво "Zibert" - 541,3 млн. грн
29. Молочні вироби "Добриня" - 522 млн. грн
30. М'ясні вироби "Фарро" - 511,7 млн. грн
31. Пиво "Янтар" - 507,7 млн. грн
32. Вино "Inkerman" - 475,7 млн. грн
33. Чіпси "Люкс" - 441,1 млн. грн
34. Безалкогольний напій "Живчик" - 412,5 млн. грн
35. Коньяк "Шустов" - 404 млн. грн
36. М'ясні вироби "Ювілейний" - 403,4 млн. грн
37. Сир "Шостка" - 383 млн. грн
38. Соняшникова олія "Олейна" - 349,6 млн. грн
39. Коньяк "Таврія" - 348,2 млн. грн
40. М'ясні вироби "Дружба Народів" - 340 млн. грн
41. Пиво "Сармат" - 322 млн. грн
42. Сир "Славія" - 321,1 млн. грн
43. Сир "Молочний Шлях" - 316,2 млн. грн
44. Кондитерські вироби "Amour" - 315 млн. грн
45. Олія "Щедрий Дар" - 303,4 млн. грн
46. Пиво "Славутич" - 283,9 млн. грн
47. Напівфабрикати "Геркулес" - 269,8 млн. грн
48. Ігристе вино "КЗШВ" - 250 млн. грн.
49. Напівфабрикати "Три ведмеді" - 240 млн. грн
50. М'ясні вироби "Бащинський" - 234,4 млн. грн
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас