ТМ "Балтика" представляє перший в Україні бiзнес симулятор з реальними подарунками — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ТМ "Балтика" представляє перший в Україні бiзнес симулятор з реальними подарунками

18
Бiзнес-симулятор "Балтика МВА" створений на платформi Facebook та дає можливicть кожному перевiрити свої бiзнес вмiння на найбiльшiй як за розміром, так і за кількістю деталей, картi в українському Facebook (по пiдтвердженню Social Game Observer).
Ті, хто досягне найвищих ігрових результатів з 30 липня по 24 вересня отримають планшетний комп’ютер та пиво "Балтика 7", а учасник, який знайде найефективнiше рiшення бiзнес-задач МВА, поїде до Кремнієвої долини.
"Балтика MBA" створений для амбітних людей, якi цiкавляться власним бiзнесом та прагнуть до постiйного розвитку. За легендою бізнес-симулятора кожен його учасник – випускник Бізнес-академії "Балтика МВА", який щойно отримав свій диплом. Мета гри – довести, що він – найкращий, розвиваючи бізнес з виготовлення та дистрибуції пива в своєму місті. Після першого тижня учасники отримають доступ до Бізнес Challenger – бізнес-завданням, принципи яких базуються на реальному курсі економіки МВА. Учасник, який дасть вірні відповіді, поїде до Кремнієвої долини. Нагородження переможців відбудеться у фіналі проекту.
Як заявив найавторитетніший портал ігрової індустрії Social Game Observer, Master of Beer Administration стала першою соціальною грою в СНД, в якій абсолютним переможцем стане той, хто найбільш вдало вирішить реальні бізнес-завдання, а не просто збудує успішний віртуальний бізнес.
Бизнес-симулятор продовжує ідеологію ТМ "Балтика" – допомагає учасникам розвиватися. Бізнесмен-початківець повинен обрати бізнес-стратегію: збільшення оберту та впливовості або підвищення маржинального прибутку та престижності свого бізнесу.
Проходження MBA не вимагає багато часу, а щоб стати кращим бізнесменом міста достатньо виділяти на бізнес-симулятор не більше 15-20 хвилин кожен день. Якщо Ви не зареєстрованi в Facebook про гру можно дiзнатися на сайтi http://mba.baltika.com.ua/
Дмитро Чабан, провiдний бренд-менеджер ТМ "Балтика": "Ми впевнені, що бізнес-симулятор об’єднає амбітних молодих людей, які вважають за краще проводити свій час з користю та розвивати свої ділові навички. Він унікальний тим, що на практичних кейсах гравці можуть відпрацювати свої вміння розробки стратегії і впровадження тактичних кроків, які можуть бути корисними і в реальному житті".
Для довідки
Власником компанії Carlsberg Ukraine є Carlsberg. Carlsberg Group – одна з передових пивоварених групп у світі із великим портфоліо брендів пива та інших напоїв. Флагманський бренд – Carlsberg є одним з найвідоміших пивних брендів у світі, а бренди "Балтика", Carlsberg и Tuborg входять до числа шести найбільших брендів у Європі. В Carlsberg Group працюють більш ніж 41 000 людей, а її продукція продається на більш ніж 150 ринках світу. У 2010 році Carlsberg Group продала більш ніж 135 мільйонів гектолітрів пива, що дорівнює близько 40 мільярдам пляшок пива за рік. Carlsberg Group є офіційним спонсором чемпіонату УЄФА-Євро 2012, який проходитиме у Польщі та Україні.
Детальна інформація на сайті www.carlsberggroup.com
До складу Carlsberg Ukraine входять заводи у м. Запоріжжя, м. Київ та м. Львів. В компанії працюють близько 3500 людей. До портфелю Carlsberg Group в Україні входять пиво, алкогольні і безалкогольні напої наступних торгових марок: "Славутич", "Львівське", Tuborg, "Балтика", Carlsberg, Holsten, Corona, Negra Modelo, "Арсенал", "Хмільне", "Квас Тарас", Top Tea, Somersby, Guinness, Kilkenny, Harp, Warsteiner. Як повідомляє AC Nielsen, за підсумками 2011 року Carlsberg Ukraine займає позицію №2 наринку пива України із часткою 28,8%.У сегменті квасу компанія займає 35,8% ринку.
Детальна інформація на сайті www.carlsbergukraine.com
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас