322
Антимонопольний комітет: для подорожчання яєць нема об'єктивних причин
Антимонопольний комітет України (АМКУ) рекомендував 30 найбільшим птахофабрикам і основним торговельним мережам утриматися від встановлення економічно необґрунтованих оптово-відпускних цін на курячі яйця.
Як наголошується в повідомленні комітету в середу, в серпні-вересні цього року оптово-відпускні ціни на яйця в Україні зросли майже на 22%.
При цьому, на думку АМКУ, для подорожчання яєць немає об'єктивних причин.
"Аналіз економічної ситуації на ринку яєць курячих в серпні 2012 року показав відсутність об'єктивних економічних причин, які могли б зумовити істотне зростання цін на яйця курячі", - йдеться в повідомленні.
Відповідні рекомендації комітету отримали підприємства групи "Авангард", "Овостар Юніон", "Інтер-Запоріжжя", "Фудмаркет", "Еко", "Метро Кеш енд Кері Україна", "Фуршет", "Ашан Україна Гіпермаркет", "Фоззі груп", "ПАККО-Холдинг", "Білла Україна" та "АТБ-маркет".
Як повідомлялося, виробництво яєць в Україні за сім місяців збільшилося на 1,3% - до 11,47 млрд шт.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Європейські альтернативи Starlink потребують фінансової підтримки від ЄС
CEO Zoom вважає, що ШІ скоротить робочий тиждень до 3 днів
Google інвестує £5 мільярдів у штучний інтелект у Британії
На FinRetail 2025 розповіли про секрети та ризики колаборацій в бізнесі
Які товари можуть подорожчати у 2026 році через нові податки
Скільки можна заощадити, встановивши ГБО на авто