0 800 307 555
0 800 307 555

Антимонопольний комітет: для подорожчання яєць нема об'єктивних причин


Антимонопольний комітет: для подорожчання яєць нема об'єктивних причин

Антимонопольний комітет України (АМКУ) рекомендував 30 найбільшим птахофабрикам і основним торговельним мережам утриматися від встановлення економічно необґрунтованих оптово-відпускних цін на курячі яйця.

Як наголошується в повідомленні комітету в середу, в серпні-вересні цього року оптово-відпускні ціни на яйця в Україні зросли майже на 22%.

При цьому, на думку АМКУ, для подорожчання яєць немає об'єктивних причин.

"Аналіз економічної ситуації на ринку яєць курячих в серпні 2012 року показав відсутність об'єктивних економічних причин, які могли б зумовити істотне зростання цін на яйця курячі", - йдеться в повідомленні.

Відповідні рекомендації комітету отримали підприємства групи "Авангард", "Овостар Юніон", "Інтер-Запоріжжя", "Фудмаркет", "Еко", "Метро Кеш енд Кері Україна", "Фуршет", "Ашан Україна Гіпермаркет", "Фоззі груп", "ПАККО-Холдинг", "Білла Україна" та "АТБ-маркет".

Як повідомлялося, виробництво яєць в Україні за сім місяців збільшилося на 1,3% - до 11,47 млрд шт.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua