Обсяг ринку медійної інтернет-реклами в Україні виріс на 52% - дослідження — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Обсяг ринку медійної інтернет-реклами в Україні виріс на 52% - дослідження

419
Згідно з дослідженням Інтернет-асоціації України (ІнАУ), обсяг ринку медійної інтернет-реклами в Україні в першому півріччі 2012 року, в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року, виріс на 52% і склав 253 млн грн.
Про це повідомили в ІнАУ.
Методика вимірювання базується на аналізі даних анкетування найбільших сайтів, рекламних агентств і сейлз-хаусів. Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами вніс в методику низку удосконалень. Зокрема, точніше враховується агентська комісія і оборот не охоплених анкетуванням майданчиків.
В анкетуванні брали участь компанії AdPro, ITCG, Escape Digital Marketing Group, AdWork, Mediacom (Атлантик М), COXO, Qmedia, AdMixer, Allegro&RIA Group, C8.Network, DMDim, FISH, Go2Net, Gorod.dp.ua, Internet-Media, LB.ua, Mapia.ua, RBC, T-Sell, Takitak, Ukr.net, Yandex, "Автоцентр", "Обозреватель".
Наступний вимір ринку вітчизняної інтернет-реклами ІнАУ планує здійснити за підсумками 2012 року.
Нагадаємо, в 2011 році обсяг ринку медійної інтернет-реклами в Україні склав 248 млн грн.
Довідка. Інтернет Асоціація України (ІнАУ) була створена в 2000 р. з метою консолідації зусиль всіх зацікавлених сторін у розвитку різних сегментів інтернету в Україні. Асоціація на 11 вересня 2012 року об'єднує 129 підприємств.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас