Більшість ІТ-фахівців мріють про власний проект — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Більшість ІТ-фахівців мріють про власний проект

1901
Інформаційні технології - найбільш затребувана спеціальність на ринку праці: за IT-фахівцями "полюють", їх перекуповують і намагаються втримати не лише фінансовими, а нематеріальними благами. Завдання HR-ів - знайти спосіб дієвої мотивації цих фахівців, що живуть на закритих спільнотах і форумах і цінують свободу вибору нарівні з гідною оплатою їх професійних навиків.
Що ж може зацікавити технічного фахівця, зробити роботодавця для нього привабливим, а роботу - цікавою? Як повинен організувати свою роботу відділ персоналу так, щоб співпраця вийшла взаємовигідною? Міжнародний кадровий портал HeadHunter Україна провів опитування IT-фахівців не тему мотивації в роботі. Сьогодні ця тема актуальна подвійно - 12 вересня програмісти відзначають своє професійне свято.
В першу чергу, були визначені фактори, які забезпечують комфортну роботу IT-фахівців в компанії. Набір основних мотиваторів, в цілому, досить стандартний - високий оклад (80,58%), хороший колектив (67,36%), можливість професійного зростання (67,66%), цікаві завдання (63,22%). Далі йдуть такі позиції як вільний графік і незалежні проекти (45,04%), стабільність роботи (42,98%) і технічне оснащення робочого місця (38,02%). Найменш важливими для комфортної роботи IT-фахівців є статус та бренд компанії (16,94%).
А ось шукати додатковий заробіток опитані IT-фахівці не поспішають. Тільки у 10% є постійні замовники, 34% беруть замовлення час від часу, а більше половини або беруться за додаткові проекти дуже рідко, або не беруться взагалі.
Інакше йдуть справи з бажанням обзавестися власним проектом. Однозначно відмовляються від такої перспективи тільки 10% опитаних, ще стільки ж над таким варіантом просто не замислювалися. Більшість же респондентів так чи інакше думають над власним стартапом - 12% опитаних вже готують підґрунтя для стартапу, а 36% хочуть почати свій власний проект, але поки тільки у віддалених планах.
На дискомфорт на роботі більшість респондентів воліють реагувати ситуативно - залежно від обставин і відносин з керівництвом (60%), а майже третина воліє висловлювати своє невдоволення робочими умовами відразу ж (26%), ще 10% ніколи не скаржаться, а просто йдуть з компанії, коли умови праці стають неприйнятними.
У відповідь на скарги майже завжди буває зворотний зв'язок - позитивна реакція на будь-які претензії (29%), або залежно від скарги (39%), а іноді реакція буває просто на словах (24%).
Дані були отримані в результаті опитування, що проходило серед зареєстрованих користувачів (ІТ-спеціалістів) сайту hh. В опитуванні взяли участь 424 респонденти з різних регіонів України.
За матеріалами:
HeadHunter
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас