851
Антимонопольний комітет розслідує підняття цін на продукти харчування великими торговими мережами
Антимонопольний комітет України проводить розслідування на ринку рітейлу. Про це в одному з інтерв’ю повідомив перший заступник Голови Комітету Рафаель Кузьмін.
Комітет аналізує діяльність мереж, що працюють у Києві під брендами "АШАН", "Фуршет", "Сільпо", "Фора", "Велика кишеня", "АТБ", "ЕКО маркет", "Караван", "BILLA", "Край та Країна", "Перекресток", "СПАР", "NOVUS", "Бімаркет" та "Метро", на предмет дотримання вимог конкурентного законодавства.
Як зазначив Рафаель Кузьмін, підставою для розслідування стало застосування торговельними мережами схожих механізмів, що могли призвести до економічно необґрунтованого підвищення цін на продукти харчування.
Так, ціни на молочну продукцію, макаронні вироби, соняшникову олію, крупи, м’ясо та рибу у 2011 році та на початку 2012 року підвищилися на 15-60%. Водночас індекс споживчих цін у Києві зріс на 13,5%.
Такі дії торговельних мереж можуть містити ознаки антиконкурентних узгоджених дій.
Як відомо, за вчинення подібних дій законодавство передбачає штрафні санкції у розмірі до 10 % доходу компаній-відповідачів.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною