Цукерберг будує для персоналу Facebook закрите елітне містечко — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Цукерберг будує для персоналу Facebook закрите елітне містечко

1430
Містечко для співробітників компанії Facebook можна буде сміливо назвати Цукербургом. Нова інфраструктура, яка буде зосереджена на одній центральній вулиці, задовольнить всі потреби команди.
У головному офісі Facebook, який з літа 2011 року розташовується на околиці каліфорнійського міста Менло-Парк на 22-х з гаком гектарах, постійно працює близько двох тисяч співробітників. Але будинки кампуса здатні з комфортом вмістити до дев'яти тисяч співробітників.
Така кількість персоналу змусила засновника компанії Марка Цукерберга задуматися над створенням власної міської інфраструктури, яка дозволить задовольнити запити тих, хто вже присвятив життя Facebook, і тих, кого ще тільки належить залучити в Кремнієву долину для роботи в найбільшій соцмережі світу, яка об'єднує майже мільярд людей. Адже наслідком підвищення комфорту стане підвищення продуктивності праці співробітників.
Нова інфраструктура, яка буде зосереджена на одній центральній вулиці, задовольнить всі потреби команди розробників Facebook, будь то стрижка або обід в японському ресторані, і перетворить кампус компанії на одне з найсучасніших містечок, яке можна буде називати Цукербургом, пише The Los Angeles Times.
"Особлива атмосфера, свідомість привілейованості і банальне відчуття "все під рукою" дозволить співробітникам працювати більш продуктивно і творчо, не відволікаючись на поїздки за межі кампуса", - вважають експерти з проектування Facebook. На всі товари і послуги для співробітників компанії передбачається зробити знижки.
Такі високотехнологічні компанії як Google Inc. або Facebook давно включилися в гонку за кращі уми, і тому докладають всі сили для створення особливо комфортного робочого середовища - від безкоштовного триразового харчування до безкоштовних масажів, пралень і хімчисток.
Але в Facebook, схоже, придумали нову "морквину" для персоналу - своє власне місто зі своїми власними цінами. Такий собі закритий спецрозподільник благ в обмін на якісну 24-годинну роботу на благо компанії. Все буде зроблено для того, щоб співробітники забули про побутові проблеми і зосереджувалися не на пошуку шляхів задоволення своїх потреб, а винятково на роботі, повністю розкриваючи свій творчий потенціал.
За матеріалами:
Дзеркало Тижня
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас