Російські банки подвоїли витрати на рекламу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Російські банки подвоїли витрати на рекламу

305
У першій половині 2012 року російські банки майже вдвічі збільшили свої рекламні бюджети, витративши майже 17,5 мільярда рублів. Про це пише газета "Коммерсантъ" з посиланням на звіти фінансових організацій про прибутки та збитки. Зростання витрат банків на рекламу пов'язано з активним просуванням депозитів.
За першу половину минулого року банки витратили на рекламу 8,6 мільярда рублів, а за весь 2011 рік - 25,6 мільярда. Лідерами за рекламними бюджетами в першому півріччі 2012-го виявилися Сбербанк (2,5 мільярда рублів), ВТБ (1,6 мільярда), Газпромбанк (520 мільйонів), Банк Москви (360 мільйонів) і Россельхозбанк (340 мільйонів).
За даними OMD Media Direction, які наводить видання, частка витрат на просування депозитів в рекламних бюджетах банків значно зросла: вона склала 16 відсотків проти 6 в аналогічному періоді минулого року. При цьому частка інших продуктів практично не змінилася, а частка реклами кредитних карток та іпотеки навіть впала (з 19 до 16 відсотків і з 8 до 5 відсотків відповідно).
Вважається, що банки активно залучають депозити через скорочення фінансування з зовнішніх ринків, що пов'язано з борговою кризою в Європі. Схожа ситуація в російському банківському секторі спостерігалася під час кризи 2008-2009 років. Тоді фінансові установи масово піднімали ставки за внесками, а ті, хто раніше не приймав депозитів, терміново вводили цей продукт.
Восени 2011 року в Росії, після перерви більш ніж на рік, почали зростати ставки за депозитами. Чергове підвищення відбулося в липні 2012 року. Так, до 30 липня усереднена максимальна ставка за депозитами в рублях в десяти найбільших банках Росії склала 10,15 відсотків річних. Рік тому показник становив близько дев'яти відсотків.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас