Власники українських готелів відзвітували про Євро-2012 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Власники українських готелів відзвітували про Євро-2012

820
Повернення офіційним туроператором УЄФА заброньованих номерів за місяць до початку Євро-2012, а також недостатньо гнучка цінова політика готельєрів привели до низької заповнюваності українських готелів в період чемпіонату і значно менших доходів, порівняно з прогнозованими. Такі висновки озвучили представники готелів-учасників Асоціації зіркових готелів України.
"Готелі, безумовно, заробили менше в період проведення Євро-2012, ніж у минулому році", - сказав виконавчий директор асоціації Дмитро Прохоров.
Він підкреслив, що жоден з керівників анкетованих готелів у Києві, Донецьку, Львові та Харкові не відповів, що заповнюваність об'єктів на період чемпіонату відповідала очікуванням. При цьому 98% відповіли, що "могло бути і краще", і лише 2% опитаних оцінили ситуацію на рівні очікуваної.
За словами Прохорова, заповнюваність готелів у передматчеві дні становила близько 50-60%, а вартість проживання на стандартний двомісний номер зростала в середньому в 2-2,5 рази, в дні проведення матчів готелі були заповнені на 90-95%, ціна піднімалася в 3-3,5 рази.
"Вартість стандартного двомісного номера на період проведення Євро-2012, згідно з аналізом анкет, які ми отримали: мінімальна - 80 євро, максимальна - 500 євро на добу", - сказав виконавчий директор асоціації.
При цьому він зазначив, що таке підвищення вартості проживання в готелях є звичайною світовою практикою на час проведення масових заходів. У той же час десятикратні підвищення вартості, про які, зокрема, повідомляли західні ЗМІ, носили поодинокі випадки.
Тривалість проживання в готелях на період Євро-2012 становила в середньому 2,5 доби, проте велика частина туристів знімала номери на одну добу.
Прохоров також повідомив, що на даний момент ціни в готелях знизилися до звичайного рівня. В цілому ж, за його словами, Євро-2012 став поштовхом до розвитку ринку готельних послуг і приходу в Україну низки міжнародних готельних брендів.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас