Фастфуди зірвали банк на Євро-2012 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Фастфуди зірвали банк на Євро-2012

1783
Футбольний чемпіонат Євро-2012 на ресторанному ринку позначився нерівномірно. Футбольні фанати проголосували гаманцем за демократичні заклади та фастфуди, обійшовши пафосні ресторани стороною.
Іноземні туристи, які відвідали Україну в період Євро-2012, віддали перевагу демократичним закладам громадського харчування. Ресторани цієї цінової категорії фіксували приплив відвідувачів, у той час як у їх більш дорогих "колег" відвідуваність під час чемпіонату була середньостатистичною.
Приплив у країну іноземних уболівальників практично гарантував збільшення відвідуваності закладів громадського харчування та зростання їх прибутку за підсумками місяця. Як відомо, песимістичні прогнози про ігнорування української частини чемпіонату уболівальниками не виправдалися, в країні, за попередніми даними, побувало близько 1,8 млн людей. Однак попит з їхнього боку на послуги рестораторів був нерівномірним. Як відзначає голова аналітичного департаменту компанії "Проконсалтинг" Олександр Соколов, закономірно, що найбільшим попитом користувалися піцерії, фастфуди і демократичні мережеві заклади. Однак те, що стадіони були заповнені і викуплені дорогі квитки, створювало передумови для попиту на ресторани більш високої цінової категорії.
Переваги були у закладів, розташованих безпосередньо біля спортивних об'єктів, фан-зон та по шляху прямування до них. "Матчі проходять у вечірній час, а вдень туристи гуляли по історичних місцях і в центрі міст, так що у розташованих там закладів громадського харчування неминуче підвищився приплив відвідувачів", - говорить експерт.
Іноземці в місті
Напередодні чемпіонату генеральний директор "МакДональдз Україна" Іан Борден в інтерв'ю "Делу" говорив, що за період чемпіонату "МакДональдз" розраховує на 800 тис. додаткових візитів. Вчора Сергій Братусєв, директор з маркетингу "МакДональдз" в Україні відзначив, що в цілому прогнози компанії щодо відвідуваності ресторанів в період проведення Євро-2012 підтвердилися. "Найбільший приплив відвідувачів ми спостерігали в ресторанах міст, що приймали чемпіонат, розташованих поблизу фан-зон. Наприклад, 1 липня 2012 року в день фінального матчу УЄФА Євро-2012 майже 20 тис. українських та іноземних гостей відвідали заклад "МакДональдз" на Хрещатику. Це в 2,5 рази більше, ніж у звичайний будній день. Ресторан встановив і ще один рекорд. Усього за 1 годину з 20:00 до 21:00 команда ресторану обслужила близько 1500 гостей", - розповів він. В цілому заклад "МакДональдз" на Хрещатику в червні відвідало на 115 тис. відвідувачів більше, ніж у 2011 році.
"МакДональдз" мав успіх як в українських, так і в іноземних уболівальників. Як відзначають в компанії, найбільш популярними були ресторани мережі серед шведських, голландських і англійських гостей. "У них не було труднощів з тим, щоб зробити замовлення, так як ми підготували спеціальні листівки з англомовним меню, які завжди були на касі, а також у кожному ресторані в Євро-містах на кожній зміні був як мінімум один співробітник, готовий прийняти замовлення англійською мовою", - говорить Сергій Братусєв.
Задоволені економічними підсумками "Євро" і в мережі "Сушія". Важливо, що кілька ресторанів мережі знаходилися буквально в епіцентрі подій, в безпосередній близькості від фан-зони у Києві - на вул. Городецького, Грушевського, Богдана Хмельницького, Великій Васильківській.
Як зазначають в компанії, ресторани постаралися максимально інтегруватися в спортивний захід. "У мережі ресторанів "Сушія" ми організували пряму трансляцію матчів, попередньо відкривши резервування столиків без депозитів для наших гостей, хоча в звичайний час резервування у нас немає, - пояснює Роман Романчук, генеральний директор компанії "Сушія". - Загалом всі ресторани в Києві, Харкові та Львові відзначають, що відвідувачів у всі дні футбольного чемпіонату було значно більше. Ми відзначили великий наплив як гостей з Європи, так і українських уболівальників".
У той же час, як повідомив "Делу" адміністратор одного з ресторанів столиці вищої цінової категорії, що спеціалізується на середземноморській кухні та стравах з морепродуктів, в минулий місяць напливу відвідувачів з числа уболівальників не спостерігалося. "У нас в основному постійна клієнтура, серед якої, до слова, також чимало іноземців. У період Євро відвідуваність була на звичайному рівні, можливо, лише трохи вищою", - зазначила менеджер.
Хіти продажів
Стійкий тандем "футбол+пиво" визначив і переваги гостей у їжі. Ресторатори відзначають підвищений попит під час Євро на закуски до пива. "Спеціально для вболівальників ми створили спеціальні страви до пива з вугром гарячого копчення і провели партнерську акцію з одним з пивних брендів, в якій наші відвідувачі мали можливість отримати приз з футбольною тематикою. Як показав час, всі страви з нашого меню, які гармонійно поєднувалися з пивом, користувалися великою популярністю", - згадує Роман Романчук.
"МакДональдз" фіксував попит на сандвічі - чізбургер, Біг Мак, гамбургер, а також - враховуючи жарку погоду - морозиво Ріжок. "Найвищі продажі були у чізбургера - в червні ми продали близько 2,5 млн чізбургерів. Також вболівальники із задоволенням купували морозиво Ріжок - всього було продано близько 1 млн порцій", - перерахував Сергій Братусєв.
Як повідомлялося, за оцінками Українського клубу аграрного бізнесу, середній рівень витрат футбольних вболівальників на їжу не перевищував 300 грн на день.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас