Криза - це час нових можливостей для зростання бізнесу - експерти — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Криза - це час нових можливостей для зростання бізнесу - експерти

588
Таку думку висловили спікери другої CEO Networking Platform - першої в Україну масштабної, якісної і постійно діючої площадки виключно для власників і перших осіб компаній, що відбулася 21 червня в Fairmont Grand Hotel Kyiv.
Спікерами панельної дискусії виступили:
Дмитро Єрмоленко, Генеральний директор ДП «Маратекс».
Дмитро Шимків, Генеральний директор «Майкрософт Україна».
Павло Шеремета, Директор регіонального Інституту Стратегії Блакитного Океану Східної Європи та Центральної Азії.
Тарас Лукачук, Віце-президент Kraft Foods, генеральний директор в Україні і на нових ринках Східної Європи та Центральної Азії.
В ході дискусії спікери і учасники Платформи обговорили питання, пов'язані з управлінням бізнесом в кризовий період, а також всебічно розглянули проблеми, які прийшли разом з кризою: скорочення бюджету, необхідність зменшити персонал, відмова від звичного управління і використання нових методів. Але, незважаючи на безліч труднощів, всі спікери зійшлися на думці, що криза стимулює, і якщо правильно застосувати нові можливості, то можна розраховувати на зростання бізнесу.
Дмитро Шимків зазначив, що «криза - це можливість використовувати нові технології, нові методи для зближення з клієнтом». Продовжуючи тему розвитку в кризовий період, Тарас Лукачук додав: «Криза - це прекрасна можливість. Адже всі свої показники ми робили в кризу. В цей період типова реакція гравців скоротити і згорнути діяльність, а ми збільшували інвестиції в ринок. Гроші заробляються, коли стабільність, а найбільше зростання відбувається саме в період нестабільності». Дмитро Єрмоленко зауважив: «Усвідомивши, що криза - це надовго, відразу ж змінюєш ставлення до ситуації. Відбувається процес формування нового мислення».
Торкаючись питання стратегії розвитку в кризовий період, Павло Шеремета наголосив, що «одна з важливих і значимих речей - правильна стратегія і правильне її виконання. Виконання пов'язане з утриманням якісної команди. Також необхідно позбавлятися від усього, що не є важливим на даний момент. Але, на мій погляд, не можна скорочувати все потроху».
Підбивши підсумки дискусії, спікери і учасники визначили: щоб бути успішним в кризу слід концентруватися на таких аспектах як вироблення стратегії розвитку, підтримка стратегічних напрямків бізнесу, конкуренція, зміна підходу до партнерів і клієнтів, використання нових можливостей.
Бізнес-знайомства за круглими столами склали другу, і основну, частину заходу. Всі учасники отримали можливість познайомитися і зав'язати якісні контакти на найвищому рівні - власник, СEO. «Багато хто з наших учасників повторно прийшли на захід. Отже розроблений нами формат бізнес-знайомств працює і приносить реальну користь нашим гостям», - зазначив Сергій Гайдайчук, Президент CEO Club Ukraine.
Учасниками CEO Networking Platform II стали близько 100 перших осіб компаній із різних сфер бізнесу:
AstraZeneca, Beurer України, Global Management Challenge, Horizon Capital, ICON Private Equity Fund, Impel Griffin, KDD Group, Kraft Foods, MOS International, ВАМП, ВіДі Груп, ДП «Маратекс», Майкрософт Україна, ПРОМІНВЕСТБАНК, ПУМБ, СБК, Сушія, ТЕРРА ФУД, Укрбудконтракт, Фокстрот та ін.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас