У рекламі окулярів показали незарахований гол України на Євро-2012 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У рекламі окулярів показали незарахований гол України на Євро-2012

1656
21 червня в британській газеті The Guardian було розміщено рекламний модуль окулярів Specsavers з фотографією незарахованого голу на матчі Україна-Англія під час чемпіонату Європи з футболу. Про це повідомляє "Українська правда". Як зазначає Mail.ru, цей рекламний модуль був розміщений також в The New York Times.
Під фотографією розміщено напис українською "Вам треба Було пiти до Specsavers (as they say in Ukraine)", що означає "Вам треба було піти в Specsavers (як кажуть в Україні)". На знімку відображений момент матчу України та Англії, коли український гравець Марко Девіч забиває англійцям гол, після чого з-за лінії воріт його вибиває захисник збірної Англії Джон Террі. Суддя матчу Віктор Кашшаї не зарахував цей гол під час матчу, але згодом визнав свою помилку
Це не перший випадок використання подій на полі Євро-2012 в рекламних цілях. Датський футболіст Ніклас Бендтнер під час матчу Данія-Португалія продемонстрував глядачам труси з символікою ірландської букмекерської контори Paddy Power. УЄФА оштрафувала Бендтнера за цей вчинок на 100 тисяч євро. Штраф футболіста зголосилася сплатити сама Paddy Power.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас