"Укрзалізниця" почала попередні випробування електропоїзда Крюківського заводу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Укрзалізниця" почала попередні випробування електропоїзда Крюківського заводу

2972
В "Укрзалізниці" заявляють про початок попередніх випробувань міжрегіонального електропоїзда вітчизняного виробництва.
"Укрзалізниця" почала проведення попередніх випробувань першого дослідного зразка міжрегіонального електропоїзда виробництва ВАТ "Крюківський вагонобудівний завод" на Придніпровській залізниці. Про це повідомляє прес-центр компанії.
У той же час "Укрзалізниця" спростовує інформацію про початок приймальних випробувань даного електропоїзда. Раніше низка ЗМІ поширили інформацію про початок приймальних випробувань вітчизняного міжрегіонального електропоїзда вітчизняного виробництва.
Також "Укрзалізниця" пояснила, які етапи випробувань поїзд повинен пройти перед постановкою його на виробництво і використанням за призначенням. Електропоїзди повинні пройти встановлені види випробувань: пред'явне, попереднє і приймальне.
Пред'явні випробування електропоїздів проводяться для вирішення питання про можливість їх пред'явлення на попередні випробування і відповідність зразка кресленням, документації і комплектності. А попередні випробування проводяться для визначення відповідності зразка електропоїзда вимогам техзавдання та вирішення питання про можливість їх надання на приймальні випробування.
Фінансування робіт при проведенні заводських і попередніх випробувань електропоїздів здійснюється безпосередньо виробником. Передача електропоїзда на приймальні випробування виконується офіційно оформленим актом - повідомленням про його готовність після пробігу, який повинен складати не більше 5000 км, на ділянках шляху. Рішення про проведення приймальних випробувань електропоїзда ухвалює приймальна комісія, що призначається наказом по "Укрзалізниці".
Основною метою приймальних випробувань електропоїздів та його складових стало встановлення справжніх значень їх характеристик на відповідність вимогам технічного завдання та чинним в Україні нормативним документам, при яких контролюються показники, що забезпечують безпеку руху, безпеку життя і здоров'я людей, охорони навколишнього середовища та з пожежної безпеки.
Нагадаємо, що віце-прем'єр-міністр - міністр інфраструктури України Борис Колесников раніше пояснював, чому замість поїздів українського виробництва вирішили купувати корейські Hyundai. Він заявив, що поїзди, виготовлені на Крюківському вагонобудівному заводі (КВЗ) "не обкатані".
"Поїзд, виготовлений на КВЗ, коштує близько $26 млн. Поїзд, виготовлений на Hyundai, - $29,5 млн. Зарплата на заводі Hyundai $4 тис., а на Крюківському заводі - 4 тис. гривень. Я хочу запитати у власників заводу і їх керівництва, як вони пояснять цю ціну?" - говорив віце-прем'єр.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас