McDonald's показав відмінність бургера з реклами від ресторанного — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

McDonald's показав відмінність бургера з реклами від ресторанного

1785
Компанія McDonald's зняла ролик про те, чому бургери в рекламі відрізняються за виглядом від тих, що продаються в ресторанах мережі.
Ролик став відповіддю на запитання, яке задала одна з клієнток ресторану у відповідному розділі на сайті компанії, повідомляє Лента.ру з посиланням на The Huffington Post.
Ведучою ролика стала директор з маркетингу McDonald's в Канаді Хоуп Багоцці. Вона купила бургер в ресторані і пішла з ним на знімальний майданчик, щоб порівняти з тим бургером, який буде показаний в рекламі. Над виготовленням рекламного бургера трудилася ціла команда, включаючи дизайнера їжі. Кожен його інгредієнт викладався так, щоб його було видно на фото. Після зйомки зображення оброблялося на комп'ютері. В результаті бургер виглядає більшим, ніж той, який подається в ресторані. При цьому директор з маркетингу уточнила, що абсолютно всі задіяні в рекламі інгредієнти бургера - точно такі ж, як в будь-якому ресторані мережі.
Ролик був знятий, щоб звернути увагу відвідувачів на сервіс бренду, що дозволяє клієнтам задати питання на сайті McDonald's, а також підписатися на отримання офіційної відповіді через Twitter або Facebook. На сторінці канадського McDonald's зараз знаходяться, в основному, коректні питання, на кшталт: "Якого розміру ваші картоплини?" або "Який продукт у вашій мережі найшкідливіший?", на які поступово надходять офіційні відповіді.
Не всі акції McDonald's, спрямовані на взаємодію з інтернет-користувачами, проходять успішно. В Австралії на початку 2012 року McDonald's запустив у Twitter кампанію, в рамках якої користувачам сервісу пропонувалося залишити позитивні нотатки про мережу фаст-фуду з відповідним тегом. Користувачі почали писати критичні і непристойні повідомлення на адресу McDonald's, які модераторам сервісу довелося видаляти.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас