Євро 2012 в цифрах: скільки з'їли, випили і купили у Києві


Євро 2012 в цифрах: скільки з'їли, випили і купили у Києві

За перші 12 днів роботи фан-зони у Києві на Хрещатику побували 1 млн 250 тис вболівальників, які за цей час випили 200 тисяч літрів пива (три цистерни), з'їли 60 тис хотдогів і залишили після себе 263 тонни сміття.

Хот-доги і сосиски виявилися улюбленою їжею фанатів, повідомляє "Сегодня". Так, за ці дні вболівальники з'їли 8 км сосисок - це приблизно вісім Хрещатиків. А з’їдені хот-доги взагалі потягнули майже на 7 тонн, що за вагою можна порівняти з дорослим слоном.

Також вболівальники змітають з прилавків сувеніри. Популярністю користується українська Зозулиця, а деякі приїжджі навіть зацікавились жетончиками на проїзд у метро - їх беруть для колекцій і на сувеніри друзям в різні країни.

У главку комунального господарства розповіли, що за ці дні вивезли з фан-зони 16,5 вантажівок сміття.

В основному, за словами чиновників, це пластик - пляшки, стаканчики, кілька металевих банок від пива. Проте прибиральники знаходять серед сміття і багато чого з фанівської атрибутики - перуки, шарфики тощо. Один з уболівальників примудрився загубити навіть спортивні шорти.

Нещодавно були опубліковані дані про те, що рекордна кількість відвідувачів у київській фан-зоні була зафіксована 15 червня під час матчу Україна-Франція - близько 140 тис. осіб.

Під час матчу Україна-Швеція 11 червня Київську фан-зону відвідали близько 100 тис. людей.

У звичайні дні, коли грають інші команди, кількість відвідувачів фан-зони на Хрещатику складає близько 30-40 тисяч осіб щодня.

8 червня на Майдані Незалежності офіційно запрацювала фан-зона Євро-2012 в Києві. Для фанів виступали барабанщики "Тайко Драммерс" і Президентський оркестр.

Автомобілі з прапорцями, розфарбовані обличчя і люди в жовто-синіх футболках. На сплеску патріотичних почуттів з нагоди Євро-2012 робиться успішний бізнес, говорить ТСН.

В останні дні прапорці України можна було купити за 10-100 грн залежно від розміру і якості. Футболки збірної обійшлися уболівальникам в 150-1000 гривень. Шорти - від 70 до 300. Шарфики коштували від 50 до 150 гривень.

Ті, кому фірмові речі не по кишені, радісно користувалися підробками. Комплект фанатської амуніції можна придбати в кілька разів дешевше.

Однак і фірмові магазини не скаржаться: багатьох покупців не лякають ні ціни, ні стислі терміни Євро-2012. "Гарячі" жовто-сині товари так розбирають, що навіть доходи підрахувати складно - продавці не встигають цим займатися.

Українці пояснюють, що грошей не шкодують, бо стали свідками історичної події і хочуть залишити про неї пам'ять якнайдовше. "Така подія - це історія. Гроші тут ролі не грають. Така подія буває раз у житті", - коментують співвітчизники свою зацікавленість в сувенірах Євро.

Одначе дехто до ажіотажу ставиться скептично. Наприклад, окремі таксисти принципово не прикрашають автомобілі національними прапорцями. "Я за 40 гривень не патріот", - зневажливо пояснив один з них журналістам.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua