Зручне банківське обслуговування: регулярні платежі, пільги і бонуси — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Зручне банківське обслуговування: регулярні платежі, пільги і бонуси

1472
Серед інновацій у сфері послуг українських комерційних банків є два важливі напрями, про які необхідно знати - регулярні платежі і всілякі знижки/бонуси. Перші покликані максимально автоматизувати прийом платежів і позбавити клієнтів від постійного відвідування відділення банку, а другі, радше використовуються банківськими організаціями як рекламні акції, і є приємним доповненням до обслуговування з точки зору клієнтів.
Банки поспішають на допомогу
Готові посперечатися, що практично кожен читач цієї статті періодично (наприклад, щомісяця) стикається з необхідністю оплати рахунків за комунальні послуги, телефон, Інтернет, навчання, погашення кредиту, сплати страхових внесків і т.д. Причому, платежі ці потрібно робити регулярно і бажано в одні й ті ж дати. Але ритм сучасного життя такий, що не дивно зовсім забути про цю необхідність чи просто не знайти часу сходити в касу банку та оплатити квитанцію. А потім, як наслідок, виникають проблеми з відключеннями, сплатою пені та ін. Вихід з цієї ситуації знайшли комерційні банки - вони пропонують своїм клієнтам послугу або опцію "регулярний платіж". Вона полягає в тому, що Ви можете передоручити банку здійснювати оплату за Вас автоматично в зазначені терміни.
Для того, щоб стати користувачем послуги "регулярний платіж", необхідно, перш за все, мати рахунок в банку. Як правило, це картковий рахунок (зарплатна картка, студентська, кредитна тощо). Банку ж потрібно звідкись списувати гроші при здійсненні платежів. А далі послідовність дій може виглядати наступним чином:
• необхідно звернутися в банківську організацію - там Вам розкажуть і покажуть, як працює функція регулярних платежів, і що потрібно зробити для того, щоб стати її повноцінним користувачем;
• розібратися в деталях - Вам, як клієнтові, необхідно буде узгодити з менеджером банку, на який період Ви хотіли б підключитися до послуги, надати реквізити організацій, на рахунки яких будуть списуватися гроші з Вашої картки (до цього питання радимо підходити уважно, оскільки краще пару раз перевірити номер розрахункового рахунку того ж ЖЕКу, ніж потім довго розбиратися, куди ж пішли гроші), уточнити, чи надає банк послугу sms-інформування (це досить корисний додаток, що дозволяє Вам отримувати на мобільний телефон повідомлення про те, що транзакція була здійснена. Таким чином легко вести свій власний облік списань) і, безумовно, запитати про тарифи (у кожному окремому банку діє своя система оплати за користування розглянутою нами послугою: може зніматися фіксована оплата щомісяця або ж передбачається комісія за кожен платіж тощо).
• дотриматися юридичних формальностей - банк, швидше за все, запропонує Вам підписати договір, в якому будуть описані всі умови надання бажаної послуги. Прочитайте його уважно, щоб повністю володіти ситуацією та інформацією;
• стати користувачем сервісу і здійснювати контроль - навіть тоді, коли банк сам за Вас робить перерахування, все одно необхідно постійно контролювати рухи по Вашому рахунку. Така політика допоможе виявити проблеми або помилки, якщо такі з'являться на обрії, а, також дозволить бути впевненим в тому, що на картці є кошти для проведення платежу разом з комісією, і відсутній ризик піти в мінус. Крім того, не випускайте з уваги і ймовірність того, що реквізити організації, на користь якої Ви здійснюєте платіж, можуть змінитися. В такому випадку слід повідомити банку про зміни, інакше гроші, знов-таки, можуть відправитися не туди, куди планувалося.
У нашій країні досить багато банків надають цю можливість своїм клієнтам. Ось лише кілька прикладів:
• ПриватБанк;
• ПУМБ;
• Ерсте Банк;
• "Фінанси та Кредит";
Зауважимо, що точно дізнатися, чи має Ваш банк в своєму арсеналі подібну функцію, можна старими перевіреними способами: безпосередньо, в самому відділенні організації або зателефонувавши в колл-центр (на інформаційну лінію).
На знак подяки
Банки останнім часом широко використовують в своїй практиці надання всіляких бонусів і пільг клієнтам. Такі програми націлені, перш за все, на привернення нашої уваги до продуктів банку і вигод, які ми можемо отримати в тому випадку, якщо скористаємося однією з послуг. Крім того, подібним способом банки прагнуть віддячити своїм постійним клієнтам за співпрацю. Серед найбільш популярних і поширених пільгових/бонусних пропозицій можна виділити наступні:
• всілякі розіграші - банківські організації влаштовують акції за номером кредитної картки, серед всіх клієнтів пенсійних, депозитних, кредитних програм. Наприклад, людина звертається в банк з метою покласти депозит під певний відсоток, а банк, у свою чергу, пропонує їй збільшити депозитну ставку шляхом участі в розіграші: клієнтові необхідно самостійно обрати купон або скретч-картку із зазначенням відсотка, на який і буде збільшена депозитна ставка тощо.
• низькі тарифи на обслуговування - один з найпоширеніших прикладів: з власників своїх пластикових карток банк знімає меншу комісію (або зовсім скасовує її) за оплату все тих же комунальних, переказ коштів та надання інших послуг;
• бонуси на картку - за умови оплати товарів карткою в магазинах-партнерах банку, клієнту на рахунок повертається певна кількість грошей (% від суми покупки);
• подарунки найактивнішим користувачам карток - винагорода призначається тим клієнтам, які встигли вчинити певну кількість транзакцій протягом зазначеного періоду часу і т. д.
Одним словом, можна сказати, що уяви і креативності банкам не позичати. Клієнтам залишається лише вибрати ту організацію, яка надає найбільш цікаві пропозиції, про які, до слова, також можна довідатися у співробітників банку або операторів колл-центрів.
Інна Сєвєрова
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас