323
Зростання користувацької аудиторії Facebook у США максимально сповільнилося
Facebook у США досягла максимально можливого проникнення, тому рано чи пізно уповільнення зростання було неминучим. Проте близько половини своїх доходів Facebook отримує в США і Канаді, тому будь-яке уповільнення тут миттєво позначається на уповільненні зростання прибутку компанії.
Згідно з даними аналітичної компанії comScore, зростання користувацької аудиторії соціальної мережі Facebook в США знизилося до мінімальних темпів за останні роки і, згідно з опублікованими даними, в США аудиторія мережі за підсумками квітня цього року зросла лише на 5% від торішніх рівнів. Роком раніше приріст становив 24%.
Крім того, comScore повідомляє, що і приріст часу, проведеного користувачами на Facebook, також знизився. Якщо рік тому, в порівнянні з даними 2010 року, приріст склав 24%, то зараз він зафіксований на рівні 16%.
Згідно з офіційними даними, загальна клієнтська база Facebook зараз перевищує 900 млн осіб, причому компанія має явний дисбаланс виручки, отримуючи більше половини своїх доходів на ринках США і Канади, тому будь-яке уповільнення компанії тут миттєво проектується на уповільнення зростання прибутку компанії. З іншого боку, Ендрю Лімпсман, віце-президент comScore, каже, що зараз Facebook в США досягла максимально можливого проникнення, тому рано чи пізно уповільнення зростання було неминучим.
За підсумками торгів у понеділок, 11 червня, акції Facebook втратили в ціні близько 0,4% і закрилися на рівні 27,01 долара за папір, що являє собою 29%-ве падіння з моменту IPO компанії 18 травня.
За матеріалами: Дзеркало Тижня
Поділитися новиною
Також за темою
Google представила нову модель ШІ для генерації зображень
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів — деталі
ТОП-4 звички водіїв, які суттєво збільшують витрату палива
Німецька компанія представила гуманоїдного робота зі «спритними руками»
Blue Origin представила модернізовану ракету New Glenn для польотів на Місяць
Як підготувати автомобіль до зими — ключові правила
