0 800 307 555
0 800 307 555

Зростання користувацької аудиторії Facebook у США максимально сповільнилося

323
Facebook у США досягла максимально можливого проникнення, тому рано чи пізно уповільнення зростання було неминучим. Проте близько половини своїх доходів Facebook отримує в США і Канаді, тому будь-яке уповільнення тут миттєво позначається на уповільненні зростання прибутку компанії.
Згідно з даними аналітичної компанії comScore, зростання користувацької аудиторії соціальної мережі Facebook в США знизилося до мінімальних темпів за останні роки і, згідно з опублікованими даними, в США аудиторія мережі за підсумками квітня цього року зросла лише на 5% від торішніх рівнів. Роком раніше приріст становив 24%.
Крім того, comScore повідомляє, що і приріст часу, проведеного користувачами на Facebook, також знизився. Якщо рік тому, в порівнянні з даними 2010 року, приріст склав 24%, то зараз він зафіксований на рівні 16%.
Згідно з офіційними даними, загальна клієнтська база Facebook зараз перевищує 900 млн осіб, причому компанія має явний дисбаланс виручки, отримуючи більше половини своїх доходів на ринках США і Канади, тому будь-яке уповільнення компанії тут миттєво проектується на уповільнення зростання прибутку компанії. З іншого боку, Ендрю Лімпсман, віце-президент comScore, каже, що зараз Facebook в США досягла максимально можливого проникнення, тому рано чи пізно уповільнення зростання було неминучим.
За підсумками торгів у понеділок, 11 червня, акції Facebook втратили в ціні близько 0,4% і закрилися на рівні 27,01 долара за папір, що являє собою 29%-ве падіння з моменту IPO компанії 18 травня.
За матеріалами:
Дзеркало Тижня
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас