У рекламі Forbes показали "омолоджувальний ефект" грошей
У рекламі журналу Forbes в Бразилії зобразили "омолоджувальний ефект" грошей на прикладі кількох доларових купюр з різним дизайном. Про це повідомляє сайт AdRants.
У рекламній кампанії були використані зображення 100-доларової купюри з Бенджаміном Франкліном, 20-доларової купюри з Ендрю Джексоном і 5-доларової з Авраамом Лінкольном. На серії з трьох плакатів показувалися зміни, яких зазнали за свою історію портрети президентів на цих банкнотах. Слоганом рекламної кампанії став "Гроші роблять вас молодшими" (Money makes you look younger).
Рекламну кампанію для Forbes розробило бразильське креативне агентство Ogilvy.
Раніше агентство також розробило для Forbes серію рекламних постерів, присвячених найбагатшим підприємцям і спортсменам світу. На них було нанесено умовне зображення знаменитості (наприклад, Марка Цукерберга, Білла Гейтса, Дональда Трампа або Тайгера Вудса) без обличчя під слоганом "Світ без ...". Так, на плакаті з Цукербергом розповідалося за допомогою інфографіки, чого б не було в світі без засновника Facebook: 3,8 мільярда доларів витрат на онлайн-рекламу, 845 мільйонів людей, які б спілкувалися через соцмережі, 300 тисяч людей, які дізналися б за допомогою інтернету, що їм зраджують.
Forbes - це американський журнал, що спеціалізується на темі бізнесу і фінансів. Видання було засноване в 1917 році і вважається одним з найбільш авторитетних журналів у світі у своїй галузі.
За матеріалами: Лента.РУ
Поділитися новиною