Facebook виставила політику приватності на голосування інтернет-користувачів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Facebook виставила політику приватності на голосування інтернет-користувачів

1498
Найбільша в світі соцмережа Facebook відкрила голосування серед своїх користувачів, сподіваючись отримати у них схвалення нових норм політики приватності, повідомляє сайт Facebook.
На користувальницьке голосування виставлені два документи - "Положення про права та обов'язки" і "Політика використання даних". Компанія ще в березні поточного року опублікувала оновлені робочі версії обох документів на своєму веб-сайті і закликала користувачів і регуляторів ринку прокоментувати їх.
Тепер, за словами представників Facebook, терміни надання "зворотного зв'язку" завершилися, і соцмережа опублікувала відкориговані версії обох документів. Facebook закликала більш ніж 900 мільйонів своїх користувачів взяти участь в голосуванні щодо них через додаток, розроблений на платформі Facebook компанією Wildfire.
Голосування відкрилося 1 червня і завершиться 8 червня о 9.00 ранку за часом Тихоокеанського узбережжя США (20.00 мск). Голосування буде вважатися таким, що відбулося, якщо в ньому візьмуть участь більше 30% користувачів, які проявляють активність на сайті щомісяця. Якщо віртуальна "явка" виявиться нижчою, то результати голосування будуть вважатися рекомендаційними.
Facebook, яка в травні провела IPO і є тепер публічною компанією, проводить глобальне голосування серед користувачів уже вдруге. Вперше соцмережа проводила подібне опитування в 2009 році, будучи ще на стадії стартапа, коли число її користувачів складало близько 200 мільйонів.
Рішення провести голосування серед користувачів відповідає вимогам, пред'явленим Facebook Федеральною торговою комісією США (FTC). Нагадаємо, що Комісія погодилася врегулювати розслідування щодо політики приватності Facebook тільки в тому випадку, якщо соцмережа буде отримувати згоду користувача при впровадженні в його профайл нових налаштувань приватності, що мають зворотну силу.
Крім того, FTC вимагала від Facebook не вводити користувачів в оману щодо того, яку інформацію про них можуть бачити сторонні люди, в тому числі, рекламодавці.
Можливо, за допомогою онлайн-референдуму Facebook вирішила уникнути долі Google, чия нова політика приватності, що вступила в силу в березні поточного року, викликала різку критику влади, правозахисників і конкурентів.
За матеріалами:
РІА Новини
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас