Як мобільні оператори підготувались до Євро-2012 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як мобільні оператори підготувались до Євро-2012

1903
Напередодні Євро-2012 видання вирішило з'ясувати як найбільші мобільні оператори - "Київстар", МТС і life :) підготувалися до напливу іноземних вболівальників. Оператори запевняють, що їхні мережі витримають навантаження, а туристам пропонують вигідні тарифи.
Якість зв'язку
У "Київстарі" почали готуватися до Євро-2012 ще в минулому році. Крім планових робіт з розширення та модернізації мережі, мобільний оператор перевірив потужності на стадіонах, аеропортах, готелях і фан-зонах.
Стадіони, де навантаження під час матчів зростає в кілька разів (в 5-6 разів, за підрахунками "МТС"), були оснащені додатковими базовими станціями або спеціальною системою DAS - distributed antenna system (система розподілених антен в приміщенні).
"МТС" у місцях зібрань вболівальників у кілька разів підвищив пропускну здатність мережі, задіявши додаткове обладнання та частоти. На стадіоні "Донбас Арена" "МТС" побудував в кінці 2011 року за 1 млн доларів "indoor-рішення", яке дозволяє обслуговувати понад 50 тис. осіб. На всіх інших стадіонах чемпіонату - НСК "Олімпійський", "Арена Львів" і "Металіст" - "МТС" оптимізував мережу і протестував пропускну здатність всіх каналів.
life :) на початку 2012 року встановив понад 500 додаткових приймачів, пікосоти (мініатюрні станції для приміщень), нові приймачі в Києві, Харкові, Львові, Дніпропетровську, Одесі, Миколаєві, Сумах, Полтаві, Луцьку та низці менших міст.
За перший квартал 2012 року life :) запустив 94 нові сайти (їх кількість в мережі перевищила 6300) і 45 пікосот для забезпечення зв'язку в важкодоступних для сигналу приміщеннях.
Вздовж основних доріг "Київстар" в минулому році встановив 40 базових станцій, що має поліпшити якість сигналу для тих, хто подорожує автобусами та автомобілями. А life :) продовжував розширювати покриття в невеликих містах.
Обслуговування клієнтів
Зараз у всіх великих центрах обслуговування клієнтів "Київстар" 20-30% співробітників володіють іноземними мовами. На час Євро-2012 центри обслуговування в містах-учасниках чемпіонату будуть "посилені" співробітниками, що знають іноземні мови. При дзвінку в колл-центр "Київстару" абонент може вибрати англійську мову. Якщо ж англійська не була вибрана і дзвінок клієнта потрапив до фахівця, що не розмовляє англійською, тоді дзвінок буде переведено на фахівців зі знанням англійської 2-ї лінії підтримки.
А ось "МТС" під час Євро-2012 має намір обслуговувати рідною мовою громадян Німеччини і Франції. Колл-центр "МТС" за замовчуванням забезпечує підтримку трьома мовами - українською, російською та англійською, а на час чемпіонату буде посилено додатковими співробітниками з вільним володінням англійською мовою. Окремо вводиться програма обслуговування абонентів "МТС" німецькою та французькою мовами. Для обслуговування користувачів тарифу "МТС 2012" в колл-центрі також буде діяти спеціальний номер. Днями в "МТС" запустили спеціальний довідковий короткий номер 2012 для гостей України.
Спецпропозиції до Євро-2012
Спеціально для гостей Євро-2012 "Київстар" пропонує тарифний план "Я на морі", з вигідними економними тарифами для дзвінків в Росію - 5 коп. (серед 16 країн-учасників Євро-2012 є і збірна Росії) і в Європу - 1 грн. Спілкування між абонентами цієї пропозиції не тарифікується. Крім цього, тариф містить послугу "Інтернет без кордонів" (безлімітний інтернет протягом дня всього за 1 грн). Стартові пакети з тарифом "Я на морі" будуть містити опис англійською мовою і реалізовуватися у всіх доступних точках продажів.
"МТС" теж створив спецпослугу для футбольних фанатів. Так, на початку травня оператор запустив тариф "МТС 2012". У МТС вважають, що тариф буде зручним для гостей завдяки принципу "все включено" і відсутності необхідності поповнювати рахунок для активації пакета послуг (буквально - "купив і телефонуй").
Також "МТС" випустив спеціальний безкоштовний додаток для користувачів смартфонів під управлінням популярних ОС - Football Fans 'Guide. Він дозволяє отримувати різноманітну навігаційну і довідкову інформацію, пов'язану з футболом і сферою обслуговування. Наприклад, з його допомогою можна швидко знайти і прокласти маршрут до найближчого закладу, в якому будуть транслюватися футбольні матчі. Крім того, програма забезпечує доступ до календаря матчів, що оперативно оновлюється, дозволяє переглядати текстові онлайн-трансляції матчів, інтегрується з популярними соціальними мережами і багато іншого.
За допомогою завантаженого на смартфон спеціального додатка в комплекті з мобільним інтернетом "МТС" усі охочі зможуть не тільки дізнатися, як виглядали існуючі об'єкти в минулому, але й побачити ті з них, які не збереглися до наших днів. Проект охоплює всі міста, в яких будуть проходити футбольні матчі чемпіонату: Київ, Донецьк, Харків і Львів.
З 30 квітня 2012 року мобільний оператор life :) запустив для європейських футбольних уболівальників новий тариф "Євро life :)". Дзвінки в Європу складають 0,01€/хв. (0,11 грн/хв.) на міські номери і 0,09€/хв (0,99 грн/хв.) на мобільні номери. Для активних користувачів мобільного інтернету "Євро life :)" надає трафік за тарифом 0,01€/МБ (0,11 грн/МБ).
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас