Медіахолдинг РБК наростив виручку на 18% завдяки інтернет-рекламі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Медіахолдинг РБК наростив виручку на 18% завдяки інтернет-рекламі

103
Великий російський медіахолдинг РБК в першому кварталі 2012 року збільшив виручку на 18% - до 1 млрд руб - завдяки високому попиту на розміщення реклами на інтернет-ресурсах та зростання доходів інтернет-сервісів.
Найвищі темпи зростання доходів показало телебачення, чий сегмент в зазначений період зріс на 34%, при цьому інтернет-сервіси медіагрупи за звітний період збільшили прибуток на 28%, склав 673 млн руб, а доходи від преси знизилися на 15%.
Водночас по EBITDA компанія отримала збиток в 118 млн руб. Як повідомляють в компанії, цей показник пов'язаний з сезонністю рекламного бізнесу.
За словами генерального директора РБК Сергія Лаврухіна, РБК-ТВ та інтернет-ресурси медіагрупи "взяли дуже хороший старт". Компанія сподівається на позитивну динаміку в 2012 році за умови переважання сприятливих тенденцій на ринку реклами і макроекономічної стабільності в цілому.
Між тим, в минулому році РБК наростив показник виручки на 35%, до 4,68 млрд руб. Розраховуючи на зростання продажів в інтернеті медіахолдинг прогнозує зростання річного показника на 30%.
Згідно з даними TNS, на які посилається РБК, місячна аудиторія порталу RBC.ru на кінець березня зросла на 9%, склавши 19,9 млн користувачів.
Холдинг РБК є власником декількох інтернет-ресурсів, серед яких - новинний портал, сайти, присвячені фінансовій інформації, високим технологіям, автосектору і нерухомості. Крім того, до медіахолдингу входять декілька неділових інтернет-ресурсів та сервісів, телеканал, газета і журнал.
Як повідомлялося, в кінці 2011 року власник ІД Коммерсантъ Алішер Усманов запропонував мільярдеру Михайлу Прохорову продати медіахолдинг РБК.
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас