Ларьки з "живим" пивом переїжджають з великих міст у райцентри — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ларьки з "живим" пивом переїжджають з великих міст у райцентри

748
Бум на "живе" пиво, що почався в 2009-му, у великих українських містах поступово сходить нанівець через істотне падіння продажів. Причин ситуації, що склалася, декілька.
По-перше, місця на даному ринку для всіх бажаючих вже просто не вистачає. Тільки за перший рік пивного буму в Києві відкрилося близько 200 закладів, а сьогодні пивних "розливайок" у столиці налічується близько 800.
По-друге, подорожчав сам продукт: за останні два роки ціни на фірмове розливне пиво зросли на 20%. Сьогодні ж середня вартість літра "живого" пива становить близько 16 грн.
Нарешті, подорожчала і сама оренда землі під торговими точками. Якщо на початку пивного буму в столиці за оренду 10 кв. м підприємці платили 2 тис. грн. на місяць, то сьогодні орендна плата 10-ти квадратів зросла до 5 тис. грн.
Зі слів директора з розвитку франчайзингу мережі "Пивний магнат" Володимира Ломакіна, навіть незважаючи на тимчасове пожвавлення на ринку в переддень Євро-2012, підприємці поступово переміщуються з великих міст в дрібні населені пункти, до яких пивний бум поки не докотився.
"Особливо цікаві для бізнесменів навіть не обласні, а районні центри з населенням до 50-70 тис. осіб. У багатьох таких містах спеціалізованих магазинів поки немає взагалі, і "живе" пиво для місцевих жителів є дивиною", - зазначає видання "Деловая столица".
За матеріалами:
Деловая Столица
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас