Київстар: Нові правила телекомпослуг не забороняють стягнення плати за з'єднання — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Київстар: Нові правила телекомпослуг не забороняють стягнення плати за з'єднання

992
Нові Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджені постановою Кабінету міністрів від 11 квітня 2012 р. № 295 "Про затвердження Правил надання телекомунікаційних послуг", не забороняють стягування плати за з'єднання (ПЗЗ).
Про це йдеться в коментарі компанії "Київстар", наданому агентству УНІАН.
У коментарі йдеться, що "поширена в ЗМІ інформація щодо повного скасування плати за з'єднання є хибною". При цьому, інформація в ЗМІ щодо скасування плати за з'єднання не обґрунтована посиланнями на норми нових правил.
У компанії вважають, що згідно з новими Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених Кабінетом міністрів, існування ПЗЗ, "є абсолютно законним". Зокрема, в компанії посилаються на пункт 64, підпункт 3 Правил, в якому йдеться про заборону стягувати плату за з'єднання лише "в разі нульової тривалості послуги", тобто у випадку, коли послуга взагалі не була надана абоненту.
"В інших випадках оператор має право стягувати плату за з'єднання", - йдеться в коментарі компанії "Київстар".
Нагадаємо, що раніше Національна комісія з питань регулювання зв'язку (НКРЗ) виступала за скасування ПЗЗ, зокрема, про це в жовтні 2010 року заявляв колишній голова попереднього складу регулятора (Національної комісії з питань регулювання зв'язку, НКРЗ) Володимир Олійник, відзначаючи, що відповідна норма буде внесена в проект Правил надання телекомунікаційних послуг, розроблених комісією. Однак в оприлюдненому проекті Правил надання телекомунікаційних послуг, схвалених НКРЗ, від 28 жовтня 2010 року норма про заборону ПЗЗ включена не була.
Відсутня така пряма норма про заборону ПЗЗ, крім зазначеного вище випадку (у випадку нульової тривалості послуги), і в нових Правилах, які прийняті Кабміном у квітні 2012 року після півторарічного узгодження на всіх рівнях. У той же час, заборона на стягнення ПЗЗ "при нульовій тривалості послуги" якраз вказує на правомірність стягнення послуги в іншому випадку (коли послуга не була "нульовою" - УНІАН).
Українські оператори почали стягувати ПЗЗ з 2001 року, після переходу до посекундної тарифікації вихідних дзвінків. У 2005 році Антимонопольний комітет України рекомендував операторам скасувати ПЗЗ, розглянувши справу про зловживання монопольним становищем "Київстару", наполягає на правомочності ПЗЗ та відмові від скасування ПЗЗ. В результаті, АМК і оператори в 2006 році прийшли до рішення про впровадження операторами мобільного зв'язку, поряд з тарифними пакетами з ПЗЗ, альтернативних тарифних пакетів без ПЗЗ.
Пункт 64 Правил надання телекомунікаційних послуг: "Під час здійснення розрахунків оператор, провайдер, не має права: ... 3) стягувати плату за з'єднання в разі нульової тривалості послуги...".
Постановою Кабінету міністрів від 11 квітня 2012 р. № 295 "Про затвердження Правил надання телекомунікаційних послуг" були затверджені нові правила, які регламентують взаємовідносини між операторами зв'язку та абонентами. Зокрема, згідно з новими правилами, операторам і провайдерам забороняється встановлювати вимоги для споживачів, що суперечать законодавству, в т.ч. визначати такий порядок надання послуг, який може призвести до обмеження або погіршення прав споживача.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас