ЗАЗ поїде прямо — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ЗАЗ поїде прямо

747
Продажами продукції Запорізького автозаводу в Росії займеться компанія "ЗАЗАвтоРус", повідомили в п'ятницю в корпорації "Укравто" (володіє ЗАЗом). Власну дистриб'юторську компанію ЗАЗ створив ще на початку 2012 року, і зараз вона об'єднує 130 дилерських центрів у країні. Главою "ЗАЗАвтоРус" став Богдан Василець, колишній гендиректор компанії "Авто-Технологія" (дистриб'ютор Lada в Україні). "ЗАЗАвтоРус" займеться продажами автомобілів ЗАЗ Chance (в Україні Daewoo Lanos), ЗАЗ Vida (виробляється на платформі Chevrolet Aveo) і автобусів ЗАЗ А10. У компанії розраховують збільшити свою ринкову частку в Росії до 1% цього року і до 1,4-1,5% в 2013 році, повідомив у п'ятницю Богдан Василець. Зараз, за даними ІФК "Метрополь", компанія займає близько 0,7%. За підсумками минулого року всього в РФ було продано 2,6 млн автомобілів.
На частку РФ припадає близько третини всіх продажів ЗАЗу (у минулому році випустив 60,8 тис. автомобілів). Досі ЗАЗ співпрацював з кількома дистриб'юторами в Росії. У 2005-2009 роках ЗАЗ реалізовував автомобіль Lanos через торговельну мережу General Motors. Потім з липня 2009 року ЗАЗ продавав аналогічні автомобілі з новою назвою Chance в РФ через дистриб'ютора - компанію "Квінгруп". Продажі автомобілів через власного дистриб'ютора набагато вигідніші, ніж через посередників, говорять учасники ринку.
"Дистриб'ютори не завжди зацікавлені в просуванні конкретного автомобільного бренду і розширенні дилерської мережі, бо зазвичай вони мають контракти з кількома виробниками", - говорить прес-секретар корпорації "Богдан" Сергій Красуля. За його словами, продажі через власну структуру дозволяють швидше реагувати на зміну цінової політики конкурентів. "Наша компанія також прагне створити власного дистриб'ютора в РФ, але поки у нас немає на це вільних ресурсів", - додає він. За підрахунками аналітика російської ІФК "Метрополь" Андрія Рожкова, інвестиції в створення власного дистриб'ютора, що має заявлений обсяг дилерських центрів, могли скласти $3-7 млн.
Втім, для досягнення заявлених планів одних лише прямих продажів буде недостатньо. "Українській компанії необхідно також продовжувати інвестувати в маркетингову програму і розширення дилерських центрів", - говорить експерт. За його словами, частку в 1-1,5% серед імпортованих автомобілів у РФ мають тільки автомобілі більш високого цінового сегмента, наприклад Mazda і Honda. Втім, на думку Андрія Рожкова, з виведенням на російський ринок нового автомобіля ЗАЗ Vida української компанії буде нескладно виконати заявлені плани. "Основним козирем українського підприємства може стати вартість автомобіля. Якщо у ЗАЗ вона буде нижчою, ніж, наприклад, аналогічний Chevrolet Aveo російського виробництва, то української компанії залишиться всього лише переконати покупця в тому, що співвідношення ціни та якості у нього не гірше", - говорить Рожков.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас