Екологи розкритикували електромобілі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Екологи розкритикували електромобілі

5266
Електромобіль - це майбутнє! Але дуже далеке. Поки за всіма параметрами виграють двигуни внутрішнього згоряння. До такого висновку дійшли експерти на конгресі журналу auto motor und sport, що відбувся в Штутгарті.
Багато хто вважає, що майбутнє автоіндустрії - за електромобілем, екологічно чистим і доступним за ціною для всіх. Його незаперечні переваги - відсутність забруднення атмосфери, безшумність, дешева енергія з розетки. Але практика показує: поки електромобілі - іграшка для багатих.
Greenpeace не бачить в електромобілі переваг
До сих пір електромобіль критикували в основному фахівці та пересічні споживачі. Він, на їхню думку, непомірно дорогий, а пробіг на одній зарядці занадто малий. Але на конгресі, який організував в Штутгарті журнал auto motor und sport, до критиків несподівано приєдналися і екологи.
Автомобільний експерт міжнародної організації Greenpeace Вольфганг Лобек (Wolfgang Lobeck), виступаючи 12 квітня на конгресі, заявив, що насправді електромобіль забруднює навколишнє середовище навіть більше, ніж машина з традиційним двигуном внутрішнього згоряння.
Розгадка проста: альтернативні джерела поки забезпечують незначну частину загального обсягу електроенергії, споживаної електромобілями. А теплові електростанції (ТЕЦ) на нафті, газі та особливо на вугіллі забруднюють навколишнє середовище.
І якщо перерахувати на кожен кілометр шляху електромобіля обсяги вуглекислого газу, що викидаються при роботі ТЕЦ в атмосферу, баланс вийде невтішним - гіршим, ніж у найекономічніших двигунів внутрішнього згоряння. А акумулятори поки не володіють достатньою потужністю і дорогі настільки, що електромобіль залишається іграшкою для багатих.
Навіть "зелені" роблять ставку на двигуни внутрішнього згорання
Штутгарт - столиця федеральної землі Баден-Вюрттемберг. і штаб-квартира концерну Daimler. Тут роблять Mercedes. А в місті Цуффенхаузен розташувалася штаб-квартира Porsche. Так що майбутнє Баден-Вюрттемберга - автомобіль. А ось прем'єр-міністр, що править тут, Вінфрід Кречман (Wienfried Kretschmann), представник партії "зелених".
"Зелені" давно і наполегливо критикували німецьку автопромисловість за те, що вона нібито проспала найперспективніший напрямок розвитку, занадто мало сил і грошей вкладала в розвиток електромобілів. Але боси німецького автопрому зробили ставку на поліпшення двигунів внутрішнього згоряння. І, схоже, не помилилися.
Кожне нове покоління моторів стає все компактнішим, а споживання бензину постійно знижується при зростаючій потужності. І можливості тут ще далеко не вичерпані. Тепер і Вінфрід Кречман визнає, що двигуни внутрішнього згоряння будуть домінувати ще довго.
Ще один далеко не до кінця використаний екологічний ресурс - саме автомобільне виробництво. Volkswagen, найбільший європейський авконцерн, має намір в найближчі роки вкласти мільярди євро в переобладнання своїх заводів по всьому світу.
Мета - до 2018 року на 25 відсотків знизити споживання енергії, кількість відходів і шкідливих викидів. Автолюбителі зазвичай не замислюються про це, але приблизно чверть усіх шкідливих викидів за час життя автомобіля виникають не при його експлуатації, а при виготовленні.
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас