У 2012 році на інтернет-рекламу витратять 98 мільярдів дол — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У 2012 році на інтернет-рекламу витратять 98 мільярдів дол

184
Світові витрати на інтернет-рекламу в 2012 році досягнуть 98 мільярдів доларів.
Як повідомляє AdWeek, спираючись на дані звіту GroupM, зростання рекламного ринку в поточному році може скласти 16 відсотків. Частка інтернет-реклами в загальних витратах на рекламу в медіа в такому випадку складе 19 відсотків, передає Лента.ру.
За 2011 рік видатки на інтернет-рекламу зросли на 16 відсотків і склали 84,8 мільярда доларів. Частка інтернет-реклами в загальній сумі витрат на рекламу в медіа склала 17 відсотків.
Згідно зі звітом GroupM, найбільше зростання витрат в 2011 році на інтернет-рекламу показала Північна Америка, яка витратила 34,5 мільярда доларів. Друге місце за витратами зайняв Азіатсько-Тихоокеанський регіон (24,8 мільярда доларів). Західна Європа витратила 21 мільярд доларів на інтернет-рекламу. За прогнозами GroupM, в 2012 році ця розстановка залишиться колишньою, а показники зростуть до 38 мільярдів доларів в США, 31,4 мільярда доларів в АТР і 23 мільярдів доларів в Європі.
США збільшили частку інтернет-реклами в 2011 році на 12 відсотків до 32,2 мільярда доларів. Це близько 22 відсотків від усіх рекламних витрат у медіа США за минулий рік. У 2012 році видатки на інтернет-рекламу в США збільшаться на 10 відсотків і складуть 35,4 мільярда доларів.
Примітно, що за даними агентства Kantar Media, зростання витрат на рекламу в США в 2011 році склало всього 0,4 відсотка. При цьому аналітична компанія враховувала всі області розміщення інтернет-реклами, за винятком мобільної реклами.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас