Goldman Sachs переглядає правила розкриття інформації — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Goldman Sachs переглядає правила розкриття інформації

154
Керівництво американського банківського гіганта Goldman Sachs Inc. переглядає правила розкриття клієнтам інформації про особисті фінанси співробітників банку, що відповідають за операції зі злиття і поглинання, пише видання The Wall Street Journal з посиланням на банк.
Перегляд було започатковано після судового розгляду, який виявив, що один з консультантів, які працювали на Goldman Sachs, мав частку акцій в компанії, щодо якої консультував клієнта.
Представники банку повідомили виданню, що в даний час "переглядають політику та процедури щодо конфлікту інтересів з метою їх зміцнення".
Як відзначає WSJ, подібний перегляд внутрішньокорпоративної політики з метою забезпечення більшої прозорості і виключення конфлікту інтересів при консультуванні клієнтів щодо купівлі або продажу того чи іншого активу в даний час проводять і інші банківські гіганти - Barclays Capital, Bank of America Merrill Lynch і Citigroup Inc.
"Банкіри тепер будуть розкривати дані у випадку, якщо їм належить хоч якась частка акцій (у компанії або компаніях, щодо яких консультують клієнта. - Прим. ред.)", - поділився своєю думкою з виданням юрист одного з великих банків Уолл-стріт, зазначивши, що таку ініціативу можна охарактеризувати "суперконсервативною".
Goldman Sachs проводить перегляд своєї політики на тлі шквалу критики, що обрушилася на банк після публікації думки колишнього співробітника в газеті The New York Times.
Банківський гігант втратив 2,15 млрд доларів ринкової капіталізації після того, як колишній співробітник лондонського підрозділу Goldman Sachs Грег Сміт опублікував замітку під заголовком "Чому я йду з Goldman Sachs", в якій виступив з різкою критикою політики компанії, яка змушує співробітників навмисно вводити в оману клієнтів з метою збільшення доходів фінкорпорації.
У відповідь керівництво Goldman Sachs в особі генерального директора Ллойда Бленкфайна і президента Гері Кона висловило жаль у зв'язку з вчинком екс-співробітника в Лондоні і спробувало "відмити" репутацію, вкотре запевнивши клієнтів у винятково високій якості послуг, які він надає.
За матеріалами:
РІА Новини
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас