Дослідження: Політики з більш низьким тембром голосу привабливіші — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Дослідження: Політики з більш низьким тембром голосу привабливіші

32
Виборці віддають перевагу кандидатам з більш глибоким і низьким тембром голосу.
Як відзначає "Кореспондент", до такого висновку прийшли американські дослідники.
Вони робили записи різних ораторів, як чоловіків, так і жінок, і потім змінювали тембр їх звучання.
Як випливає зі статті, опублікованої в журналі Proceedings of the Royal Society B, слухачі незмінно висловлювали свою перевагу більш низьким голосам.
Тепер дослідники мають намір перевірити свої висновки в реальній політичній ситуації.
Більш ранні дослідження виявили, що тембр людського голосу робить сильний вплив на сприйняття його власника іншими людьми.
Автори публікації записали 17 жінок і 10 чоловіків, які вимовляють одну фразу - "Я закликаю вас голосувати за мене в листопаді".
Потім кожен запис піддався електронній обробці з метою створення пар - один запис відтворювався з більш високим тембром, інший - з більш низьким, ніж оригінал. Потім обидва варіанти програвалися умовним "виборцям", які були запрошені до участі в проекті.
Дослідники виявили, що слухачі виявляли перевагу тим ораторам, які говорили більш низьким голосом, незалежно від статі.
"Політики про це знають і часто звертаються до фахівців щодо постановки голосу з метою посилити свою привабливість для виборців, - говорить один з авторів Кейсі Клофстад з університету Майамі. - Ми довели, що ці емпіричні досліди мають під собою наукову основу".
Крім того, дослідники виявили, що жінки з більш низькими голосами сприймаються слухачами як більш сильні, компетентні та гідні довіри особистості.
Професор Софія Скотт, спеціаліст з соціології спілкування в Інституті когнітивної неврології при Університетському коледжі Лондона, вказує, що і чоловіки, і жінки свідомо віддають перевагу говорити з певним тембром і висотою голосу.
"Ми використовуємо свої голоси для того, щоб повідомити оточуючим, що думаємо про себе, і створити в їхньому уявленні позитивний образ, - говорить вона. - Голос не можна сприймати як якусь пасивну даність, що відображає просту інформацію про його власника".
Дослідники мають намір вийти тепер за межі лабораторії і перевірити свої відкриття в умовах реальної виборчої кампанії в США.
За матеріалами:
Коментарі
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас