США скоротили рекламні видатки вперше за два роки
У США зафіксували перший випадок зниження рекламного бюджету з кінця 2009 року через традиційне для кінця року обмеження витрат, повідомляє Market Watch.
Згідно з даними порталу, витрати на рекламу в четвертому кварталі 2011 року в США скоротилися на 1%.
При цьому витрати на рекламу в журналах знизилися на 4,9%, в порівнянні з минулим роком. Відчутно скоротилися вкладення в таку рекламу автомобільних і фармацевтичних компаній, а також виробників продуктів харчування.
У той же час бюджет на рекламу в газетах зменшився на 3,7%, а на рекламу в інтернеті - на 6,2%.
При цьому єдиною сферою, в якій рекламні витрати продовжили зростання, виявилося телебачення - бюджет в цьому рекламному секторі виріс на 3,1%.
Нагадаємо, в четвертому кварталі 2009 року рекламний бюджет знизився на 2%, в той час як загальне річне скорочення бюджету склало 9%.
Разом з тим, річний рекламний бюджет у 2011 році збільшився лише на 0,8%. Однак в 2012 році витрати на рекламу можуть істотно збільшитися за рахунок вкладень в рекламні кампанії, пов'язані з президентськими виборами в США.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в США реклама в інтернет-ЗМІ виявилася прибутковішою, ніж у друкованих.
За матеріалами: Лента.РУ
Поділитися новиною