Ъ: Вагони відправляються до Кенії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ъ: Вагони відправляються до Кенії

670
Крюківський вагонобудівний завод претендує на великий контракт. Компанія веде переговори про постачання до Кенії близько 1 тис. вантажних вагонів вартістю близько $60 млн. Для неї це не лише велике замовлення, але і можливість виходу на новий ринок збуту, що особливо актуально в світлі нещодавно введених обмежень на поставки української продукції в Росію.
Директор зі збуту та маркетингу Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ) Вадим Дузик на минулому тижні провів переговори з представниками кенійської залізниці Kenya Railways Corporation, консорціуму Rift Valley Railways (здійснює перевезення в Кенії та Уганді) і кенійської національної торгово-промислової палати, повідомили вчора в посольстві України в Кенії. Сторони обговорили можливість постачання 1 тис. вантажних вагонів і комплектуючих до них на загальну суму близько $60. Для порівняння, це 9,3% всього обсягу виробництва КВБЗ в минулому році. На підприємстві підтвердили факт проведення переговорів, але коментувати їх відмовилися.
Зараз парк вантажних вагонів Кенії становить близько 4-4,5 тис., розповів секретар з економічних питань посольства України в Кенії Ігор Борисенко. За його словами, вагони купувалися у Великобританії і Японії ще в 70-х роках, тому Кенія потребує оновлення їх парку. Фінансування угоди поки не обговорювалося, але в посольстві повідомляють, що КВБЗ готовий сприяти залученню фінансів для закупівлі рухомого складу під державні гарантії уряду Кенії.
Сторони створили робочі групи для узгодження технічних параметрів можливої співпраці. "Справа в тому, що в Кенії вузька колія - 1000 мм, Крюківському заводу не доводилося робити вагони такого типу, - пояснив Борисенко. - Кенійські партнери не відкидають можливості закупівлі тільки кузовів. У цьому випадку на них будуть встановлені візки європейського виробництва". У повідомленні посольства зазначається, що українська компанія буде надавати замовнику технічну допомогу, здійснювати складання вагонів, їх ремонт та випробування.
У СНД зараз немає підприємств, які б виробляли візки необхідної ширини, розповідає заступник головного конструктора "Дніпровагонмашу" Інна Слюсар. "Запускати ж виробництво під таке замовлення невигідно, тому що на його сертифікацію і розробку йде кілька років", - додає вона. Тому швидше за все КВБЗ в рамках замовлення зробить кузови і кріплення. В цьому випадку кенійська сторона сама займеться пошуком візків.
Продукція українського підприємства значно дешевша, ніж у англійських і японських компаній, підкреслює аналітик ІК Concorde Capital Роман Дмитренко. За його оцінками, вартість вагонів, побудованих у Великобританії, приблизно на 30% перевищує ціну вагонів українського виробництва. Старший аналітик ІГ "АРТ-Капітал" Олексій Андрійченко каже, що будівництво вагонів для Кенії вигідне для Крюківського заводу з точки зору диверсифікації поставок. "Це особливо актуально зараз у зв'язку з проблемами, що виникли в Росії", - зазначає він. Через аварію на Далекому Сході на початку лютого РФ заборонила постачання вагонів з українського лиття. Використовувати лиття Кременчуцького сталеливарного заводу - основного постачальника цієї продукції для КВБЗ - Росія дозволила лише на початку березня.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас