У США інтернет-ЗМІ виявились прибутковішими від друкованих за рекламними доходами


У США інтернет-ЗМІ виявились прибутковішими від друкованих за рекламними доходами

У США цифрові ЗМІ виявилися набагато прибутковішими за доходами від розміщення реклами, ніж друковані.

Про це йдеться в дослідженні Project for Excellence in Journalism (PEJ) - підрозділу американської організації Pew Research Center.

Аналітики PEJ опитали керівників шести компаній, які об'єднують 121 ЗМІ. Деякі з них надали докладні дані про фінансову діяльність. Загалом на кожні 11 доларів, зароблених газетами, припадає один долар доходу онлайн-ЗМІ.

Проте, безпосередньо рекламна виручка цифрових видань за минулий рік зросла на 19 відсотків, а друкованих - впала на 9 відсотків. В результаті, якщо брати до уваги тільки рекламні доходи, на один долар прибутку онлайн-ЗМІ припадає сім доларів збитків в газетах.

Рік тому PEJ опублікувала аналітичну доповідь Ситуація в ЗМІ, в якій представлені декілька трендів розвитку засобів масової інформації. Тоді організація зазначила, що в 2010 році на рекламу в цифрових виданнях компанії вперше витратили більше, ніж на рекламу в газетах - 25,8 проти 22,8 мільярда доларів.

Крім того, в минулорічній доповіді PEJ виявила й інші ознаки "переваги" американських цифрових ЗМІ над "паперовими". Так, у 2010 році читаність новин в онлайн-виданнях перевищила читаність газет (і їхніх сайтів в тому числі).

Також організація констатувала, що більшу частину трафіку цифрові видання отримують від соцмереж, пошуковиків і новинних агрегаторів. В результаті частина доходів від реклами дістається останнім, а не виробникам контенту.

У лютому повідомлялося, що в Росії інтернет вперше обігнав друковану пресу за обсягами реклами.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua