Зовнішня реклама уникає дослідження — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Зовнішня реклама уникає дослідження

284
Doors Consulting з 1 травня не буде включати в дослідження ринку зовнішньої реклами приблизно 30% всіх площин в Києві, розповів директор компанії Сергій Смоляр. Він додав, що власниками цих конструкцій є невеликі компанії, які відмовилися оплачувати послуги Doors Consulting. "Через це дослідження стало для нас збитковим", - підкреслив Смоляр. За його словами, 24 лютого рішення було узгоджене з Індустріальним комітетом зовнішньої реклами (ІКНР), в який входять найбільші оператори та агентства.
Проти закриття даних про невеликі компанії раніше виступали рекламні агентства і баєри, повідомляє виконавчий директор ІКНР Андрій Руденко. "Однак ми опинилися перед вибором - або самостійно оплачувати дослідження 100% ринку, або дозволити компанії скоротити кількість досліджуваних площин", - розповідає він. Загальна вартість дослідження становить близько 4 млн грн на рік.
Найбільші мережні рекламні агентства не заперечують проти рішення Doors Consulting. "Для нас ефективніше працювати з операторами, які підтримують розвиток ринку, роблять його прозоріше і зрозуміліше", - відзначає директор агентства MasterAd (входить в Aegis Media/GMG) Андрій Микитович. Однак невеликим байерам працювати тепер буде складніше, вважає співвласник оператора "Прайм груп" (у тому числі займається і баїнгом) Вадим Фрунзе. "Компанії, що продають недорогі щити маленьких операторів, тепер не зможуть показати своїм клієнтам ефективність проведеної рекламної кампанії", - пояснює він.
Компанії не оплачують дослідження через те, що не вірять в його ефективність, або ж тому, що не можуть собі цього дозволити, хоча вартість і невелика (близько 10 грн/міс. за площину) упевнений Сергій Смоляр. "Я не бачу сенсу в цьому дослідженні. Ми працюємо з агентствами безпосередньо за надаємо їм інформацію про свої площини", - каже власник ПП "Дідковський" (близько 100 конструкцій в Києві) Олег Дідковський. Втім, Doors Consulting і не пропонувала йому оплачувати свої послуги, додає він.
Найбільші гравці зацікавлені в скороченні числа досліджуваних площин, зазначає Смоляр. "Оператори хотіли б припинити проведення досліджень і в інших 27 містах, але поки це неможливо - в деяких з них ринкова частка тих, хто оплачує послуги Doors Consulting, не досягає і 5%", - розповідає один з учасників ринку. На думку співрозмовника, скорочення кількості досліджуваних площин може бути одним з чинників, який дозволить компаніям в майбутньому підвищити ціни на зовнішню рекламу.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас