Менше 30% великих компаній в світі будуть блокувати соціальні мережі до 2014 року


Менше 30% великих компаній в світі будуть блокувати соціальні мережі до 2014 року

Менш ніж в 30% великих світових компаніях будуть блокувати доступ співробітників до соціальних мереж до 2014 року, повідомляє дослідницька організація Gartner Inc.

Згідно з останніми даними, в 2010 році цей показник становив 50%.

"Навіть в тих організаціях, які будуть закривати доступ до соціальних мереж, заборона не буде повною, - відзначає аналітик Gartner Андрю Волс. - Певні відділи та служби, такі як маркетинг, потребують доступу до зовнішніх соцмереж, а інші співробітники можуть обійти обмеження за допомогою персональних пристроїв, наприклад, смартфонів. В даний час організаціям необхідно звернути увагу на вплив соціальних мереж на сферу управління ідентифікацією та доступом (Identity and Access Management, IAM).

На думку Gartner, середовище соціальних мереж включає механізми для збору, обробки, обміну та зберігання більш повного набору ідентифікаційних даних, ніж корпоративні IAM-системи. Вони дають більш повне уявлення про особистість поза межами організації. Для IAM-менеджерів це являє собою загрозу, а й дає певні можливості, оскільки організації можуть використовувати персональні дані для поліпшення підтримки власних IAM-систем.

Gartner визначає три основні чинники впливу соціальних мереж на IAM. Перший - підміна особистої та корпоративної довіри: співробітники, які користуються соціальними мережами, повинні постійно брати до уваги рівень довіри до платформи і до інших учасників і стежити за тим, щоб розміщується інформація і вокабуляр відповідали їх оцінці ризиків. Однак ці оцінки можуть не збігатися з уявленнями компаній про управління ризиками. В результаті співробітники можуть говорити або робити в соціальних мережах ті речі, які порушують корпоративну політику чи іншим чином суперечать корпоративним очікуванням.

Другий - публічні дані сприяють персональній ідентифікації: збір інформації про користувача, яку у великих обсягах містять соціальні мережі, покращує ефективність персональної ідентифікації. Тому для накопичення персональних даних IAM-програмами необхідно виявляти профілі, до яких підключений співробітник при збереженні доступу до зовнішніх служб.

По-третє, персональні дані можуть бути використані для IAM: соціальні мережі надають механізм для ідентифікації особи співробітників, здобувачів і клієнтів і хмарну платформу для запуску IAM для інших додатків. IAM-програми можуть використовувати соціальні мережі для ідентифікації особи і розширення сервісів ідентифікації на внутрішні і зовнішні додатки допомогою надання часткової довіри соціальним мережам.

"Організаціям не варто ігнорувати можливості соціальних мереж та соціальної ідентифікації, - підкреслив Волс. - Ми рекомендуємо організаціям встановити, яким чином вони в даний час використовують внутрішні і зовнішні соціальні мережі як для службових, так і для особистих потреб, і виявити розбіжності між застосуванням IAM і потребами ідентифікації, можливостями і ризиками використання соціальних мереж".

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua