Проїзд у київських маршрутках дешевшає — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Проїзд у київських маршрутках дешевшає

1101
Комунальне підприємство "Київпастранс" збирається запустити в березні сотню автобусів і тролейбусів замість маршруток. Ціна в новому транспорті буде не 2-2,5 гривні, а 1,5 гривні. Уже сьогодні в деяких маршрутках знизили ціну за проїзд.
Як повідомляє газета "Сегодня", поки почав демпінгувати один з найбільших перевізників Києва компанія "Союз-Авто". З 20 маршрутів, якими володіє приватник, на двох - № 189 і № 230, які їздять в центр з околиць, в понеділок знизили ціни. Президент асоціації перевізників Києва Валерій Липецький пояснив такий "обвал цін" бажанням маршрутників заробляти не на ціні проїзду, а на кількості пасажирів. "В центрі у нас їздить багато громадського транспорту, включаючи метро. Знижуючи ціну проїзду, перевізник переманить пасажирів до себе. Адже хто захоче їздити на маршрутці за 3 гривні при пропозиції 2 гривні", - сказав Липецький.
Дрібні перевізники теж задумалися над зниженням вартості проїзду. "Зараз ми беремо клієнта якістю перевезень, адже наші машини ходять з 5-хвилинним інтервалом. Але, можливо, і будемо знижувати тарифи", - сказав директор "Політех-Авто Б", у якого в Києві два маршрути (№ 442, № 442Д ) Микола Бацан.
У КП "Київпастранс" не збираються міняти ціну на проїзд в маршрутках. "У нас інша тактика. Ми вже в перших числах березня пустимо в центр міста сто додаткових тролейбусів та автобусів. Так, автобуси № № 3, 24, 55, 62, 69 та тролейбуси № № 5, 14, 16, 18 будуть ходити через кожні 3-5 хвилин, і люди будуть їздити тільки на них. Адже ціна залишиться - 1,5 гривні. Користуватися маршрутками людям просто не буде сенсу", - сказав заступник гендиректора КП Сергій Литвинов. Маршрутки "Київпастрансу" при цьому будуть коштувати, як і колись, до 3 гривень. Нагадаємо, раніше влада заявляла про те, що до Євро-2012 в центрі міста маршруток не залишиться взагалі.
"Там буде їздити тільки великогабаритний транспорт місткістю 100 осіб. Маршрутки залишаться лише на окраїні міста. Так ми зуміємо розвантажити дороги і прибрати масу повторюваних маршрутів, які в центрі просто не потрібні", - сказали в транспортній комісії Київради. Правда, у перевізників інша думка. "Упевнений, що навіть якщо ми запропонуємо свій транспорт великої місткості, в центрі залишать працювати тільки "Київпастранс", - сказав Липецький.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас