Після акціонування УЗ квитки можуть подорожчати — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Після акціонування УЗ квитки можуть подорожчати

460
Депутат від групи "Реформи заради майбутнього" Володимир Каплієнко повідомив, що після прийняття закону про акціонування Укрзалізниці її об'єкти можна буде легко приватизувати, а також про те, як зростуть ціни на пасажирські і вантажні перевезення, пише "Дело".
Законопроект, який прийняли 23 лютого, практично не змінився після його першої редакції, за винятком легкої ретуші. Якщо говорити про те, чи збережена нова форма підприємства як державного, то - ні. Також в новій редакції, як і колись, не видалені елементи впливу з видачі земель. Тому на сьогоднішній день, після прийняття цього закону, ми просто змушені повірити в акуратність тих законодавчих змін, які будуть проведені Укрзалізницею. Прийнятий закон дозволяє правильно реформувати Укрзалізницю, але тільки за умови чесного виконання всіх поставлених завдань.
Після того як законодавчі акти підпише президент України, Укрзалізниця стане публічним акціонерним товариством, 100% акцій якого будуть належати державі. Всі шість українських залізниць втратять статус юридичної особи, а їх майно увійде до складу єдиного господарюючого суб'єкта. І через те, що компанія стане акціонерним товариством, в галузі будуть великі проблеми. Адже тепер практично відсутня можливість згенерувати в єдиний кулак все залізничне майно.
Тому що до особливостей акціонерної компанії належить неможливість переміщення матеріальних цінностей, а можливість переміщення тільки документальної частини. Тому, щоб зібрати воєдино величезний комплекс, який почне нормально функціонувати, необхідно докласти неймовірних зусиль і провести величезну роботу, на яку юристи можуть просто не погодитися. Для цього потрібно повністю розформовувати цілі підприємства, "виривати" звідти майнові комплекси, провести їх через безліч процедур, в тому числі й тендерні, і тільки таким чином виводити їх.
Через те, що тепер Укрзалізниця стане публічним акціонерним товариством, момент регенерації всіх майнових комплексів у єдиний державний кулак в цьому проекті не дотримано. Складно сказати, проходитиме приватизація галузі чи ні - на сьогоднішній день все буде залежати від міністра транспорту та інфраструктури і безпосередньо від керівництва Укрзалізниці. При бажанні, прийнятий закон не становитиме перешкод для приватизації певних об'єктів, які давно є ласими шматками.
Більше того, якщо не буде сформований орган з регулювання ціноутворення пасажирських і вантажних перевезень в Україні, ціни на квитки та перевезення вантажів значно збільшаться. Ми подавали цю правку, але її категорично не прийняли. Очевидно, без створення такого органу і створивши конкурентів, не регулюючи їх ціну, - ціни злетять вгору.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас