Транспорт розділився на лебедів, раків і щук — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Транспорт розділився на лебедів, раків і щук

1047
Міністерство інфраструктури, схоже, не на жарт взялося за нелегалів на автобусних перевезеннях. Правда, методи і терміни викликають певні сумніви у учасників ринку.
Ініціативи МІУ з приводу реформ пасажирських перевезень автотранспортом, схоже, починають здійснюватися. Минулого тижня відбулося два дуже знакових заходів. Спочатку зустрічалися Державтотрансінспекція та Всеукраїнська асоціація автомобільних перевізників (ВААП), через день міністр Борис Колесников уже зустрічався з перевізниками в рамках круглого столу. Подібна активність МІУ зрозуміла: на носі Євро-2012 і під це будь-які реформи, особливо прив'язані до наведення порядку на транспорті, пройдуть "на ура".
І якщо на першому заході розмова була суто робочою, то другий захід відрізнявся підвищеним політичним тонусом прийнятих рішень. По-перше, було прийнято рішення про створення робочої групи з регулювання пасажирських перевезень. Результати її роботи Колесников очікує до 15 березня. Вималювалася і її ядро: народний депутат в.о. президента ВААП Ігор Шкіря буде відповідати за законодавчу підтримку майбутніх реформ, по лінії МІУ їх супроводжуватимуть директор департаменту автомобільного транспорту Дмитро Пєтухов і начальник Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті Євген Пронченко.
Мабуть, з юридичного боку прийдешні зміни будуть підтримувати заступник директора департаменту, начальник управління євроінтеграції Мін'юсту Олександр Свиридюк і начальник управління ДАІ Валерій Лозовий. Економічну базу буде формувати робоча група, яку очолюватиме глава Держкомпідприємництва Михайло Бродський.
Нормативну базу почали реформувати ще раніше. 8 лютого було опубліковано постанову Кабміну "Про затвердження Порядку проведення технічного контролю і обсягів перевірки технічного стану колісних транспортних засобів". Судячи з заяви МІУ, мова піде про попередню електронну заявку на включення ТЗ в регістр суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю. Решту нововведення доручено розробити Євгену Пронченко і Михайлу Бродському. Крім того, Колесников наказав Пронченку направити більшість співробітників своєї служби в регіони.
Ось тут і починається конфлікт інтересів. Борис Колесников наполягає на максимальній легалізації нелегалів у найближчі два місяці. Крім того, віце-прем'єр заявив про намір передати з МІУ в області розподіл паритетних маршрутів на міжобласні перевезення. У числі інших його ініціатив - будівництво альтернативних нині чинним приватизованим державних автостанцій та створення єдиного реєстру автобусних маршрутів загального користування.
У свою чергу перевізники проти будь-яких поблажок нелегалам і, тим більше, проти намірів розподілу маршрутів. Позиція Михайла Бродського ще більш зрозуміла. Держкомпідприємництва відстоюватиме дрібних приватників - як перевізників, так і власників автостанцій. Перевізники вважають за необхідне позбутися від "нерегулярів" на всіх маршрутах. МВС і Мін'юст посилаються на недостатню законодавчу базу. Бродський вважає, що законів достатньо. Що думає Борис Колесников, стане відомо в березні.
Поки ж автобусники і готельєри осмислюють заяву міністра про те, що організовані іноземці будуть пересуватися під час Євро на своїх каботажних автобусах, або користуватися послугами low-cost авіакомпаній. За оцінкою Колесникова, поїздка в три міста обійдеться туристам в EUR580. За його ж словами, через завищені ціни на готелі в Україні "західники" оселяться в тій же Польщі.
Перевізники ставляться до його висловлювань скептично, оскільки місткість літаків і пропускна здатність вітчизняних аеропортів ще далеко не з'ясована. Тому розбіжності між усіма суб'єктами процесу можуть завадити планам сформувати спільну позицію навіть до квітня.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас