Скотланд-Ярд заарештував співробітників таблоїда The Sun


Скотланд-Ярд заарештував співробітників таблоїда The Sun

Лондонська поліція заарештувала 5 співробітників популярного британського таблоїда The Sun, яких підозрюють у підкупі офіцерів Скотланд-Ярду і чиновників з метою отримання конфіденційних відомостей, що використовуються при написанні статей. Про це повідомляється в прес-релізах правоохоронного відомства та материнської компанії видання - американської News Corp.

Всього в рамках цієї справи заарештовані 8 осіб, включаючи співробітника поліції і службовця Міноборони королівства.

У повідомленні News Corp. зазначається, що правоохоронці провели обшуки в будинках і на робочих місцях журналістів.

"Всі п'ятеро людей підозрюються в корупції, в підбурюванні держслужбовців до правопорушень, співучасті в них, а також у змові з метою їх здійснення", - підкреслюється в повідомленні поліції.

Головний редактор The Sun Домінік Моан заявив, що шокований діями поліції. "Мене, як і всіх, шокували сьогоднішні арешти, але я продовжу роботу, щоб ми подолали поточні складнощі, - заявив Моан. - У нас блискучий колектив, ми несемо відповідальність перед своїми читачами і продовжимо свою справу. Зараз ми зайняті новим номером, який вийде в понеділок".

Зазначимо, 28 січня ц.р. в Лондоні поліція провела обшуки в офісах News International - британського філії медіа-корпорації американського медіа-магната Руперта Мердока News Сorporation, були арештовані 4 людини.

Нагадаємо, влітку 2011 р. вибухнув скандал про прослуховування, пов'язаний корпорацією медіамагната Руперта Мердока News Corporation. Зокрема в пресі з'явилася інформація про те, що журналісти News of the World (входить в компанію News Corporation) незаконно прослуховували телефонні розмови зірок шоу-бізнесу та жертв резонансних злочинів, а також підкуповували британських поліцейських з метою отримання необхідних даних. Скандал навколо News of the World призвів до низки гучних відставок в керівництві поліції Лондона. Так, своїх місць позбулися глава Скотланд-Ярду сер Пол Стівенсон і його заступник Дж.Йейтс через підозри в тому, що вони могли свідомо гальмувати слідство у справі про незаконне прослуховування мобільних телефонів.

Через скандал газета була закрита - 10 липня 2011 р. вийшов останній випуск видання, історія якого налічує 168 років. Слідом за британськими правоохоронцями розгляд стосовно News Corporation почало Федеральне бюро розслідувань (ФБР) США. Співробітники спецслужби мають намір встановити, чи дійсно журналісти ЗМІ, що входять в компанію Руперта Мердока, прослуховували телефони жертв теракту 11 вересня 2001 р.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua