Порти Севастополя можуть стати найбільш перспективними


Порти Севастополя можуть стати найбільш перспективними

Севастопольські порти як єдині незамерзаючі і, як наслідок, здатні працювати цілий рік, можуть стати найбільш перспективними в розвитку портів України.

Як передає кореспондент УНІАН, про це заявив журналістам у суботу перший заступник голови Севастопольської міськдержадміністрації Сергій Савенков.

"Холодна зима цього року, коли замерзли всі торгово-вантажні порти Чорноморського узбережжя України, за винятком севастопольського, ще раз підтвердила, що розвитку портів Севастополя має бути приділена особлива увага, особливо з боку інвесторів", - сказав Савенков.

За його словами, "сьогодні багато вантажних суден саме тому, що інші порти замерзли, змінили маршрути і прибули до Севастополя для розвантаження, інші на підході до Севастополя".

На думку першого заступника голови МДА, "Севастополь, при відповідному розвитку портів, може зайняти своє гідне місце в системі міжнародного поділу праці, як місто-порт може стати перевалочною базою для морських перевезень, морськими воротами України. А це - робочі місця, високі зарплати, гроші в бюджет".

Як вважає Савенков, Севастополь "повинен також запрацювати як місто-порт, яке може приймати круїзні судна, іноземних туристів". Для цього, на його думку, необхідна "максимальна дерегуляція і більш прозорі відносини бізнесу і наших фіскальних органів, таких як митниця, прикордонна, ветеринарна служба".

За його словами, місто перш за все буде розвивати морський круїзний туризм.

Як сказав Савенков, приходу інвестицій в розвиток портового господарства має сприяти державно-приватне партнерство. "Ми б хотіли співпрацювати з інвесторами, вкладаючи кошти в розвиток тієї чи іншої галузі економіки або господарювання 50 на 50", - зазначив спеціаліст.

Голова СМДА Володимир Яцуба у вересні 2011 року під час інвестиційного форуму в Севастополі заявив, що місто має 152 км морської берегової лінії, 38 бухт, зручних, закритих, з досить розвиненою інфраструктурою, 287 капітальних, енергоозброєних причалів загальною довжиною 34 км, які, за його словами, "чекають своїх інвесторів". Все це, на його думку, відкриває додаткові можливості для облаштування яхтових марин, стоянок, розвитку міжнародного яхтового туризму. Крім того, сказав Яцуба, Севастополь зацікавлений у збільшенні обсягів перевалки вантажів. "Найкоротший, забезпечений вантажами морський шлях з країн Азії та Східної Європи до країн Близького Сходу, Середземномор'я лежить через Севастополь", - зазначив Яцуба.

У Севастополі функціонують морські торговельний і рибний порти, а також стивідорна компанія.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "УНІАН", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування