ЄС переглядає правила безпеки морського транспорту — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ЄС переглядає правила безпеки морського транспорту

104
Крах круїзного лайнера "Коста Конкордія" може змусити Європейську комісію прискорити перегляд правил безпеки мореплавства, заявила офіційний представник Єврокомісії Хелен Кернс.
Вона повідомила в п'ятницю на брифінгу в Брюсселі, що заступник голови Єврокомісії з транспорту Сіім Каллас зустрівся з членами Європейської круїзної ради відразу після краху судна "Коста Конкордія".
"Заступник голови Єврокомісії нагадав круїзній раді, що необхідно зберегти довіру до цього сектору, підтримати довіру пасажирів і споживачів. Це фундаментально. Він закликав раду активно брати участь у перегляді правил безпеки", - сказала Кернс.
"Ми переглядаємо правила безпеки на європейському рівні. За необхідності, якщо виникнуть термінові питання, процес буде прискорено в найближчі місяці", - зазначила представник Єврокомісії.
Євросоюз порушує питання про те, щоб правила безпеки були переглянуті і на світовому рівні в міжнародних організаціях морського транспорту.
"Морський транспорт - це за визначенням всесвітній транспорт, тому треба діяти на світовому рівні", - підкреслила Кернс.
Вона вважає, що необхідні процедури можуть бути закінчені до кінця 2012 року. Наступним етапом, сказала Кернс, буде перегляд відповідного законодавства. Цю роботу передбачається почати в квітні з конференції в Брюсселі зацікавлених учасників галузі. Деякі аспекти європейського законодавства з мореплавання Єврокомісія розраховує змінити до літа.
Відповідаючи на запитання, Кернс повідомила, що ключовими темами вивчення стану безпеки морського транспорту будуть розміри та остійність суден. При цьому вона зазначила, що ще до трагедії "Коста Конкордія" Єврокомісія з'ясовувала, чи встигають правила безпеки і регламенти експлуатації за будівництвом все більших круїзних лайнерів, що перевозять тисячі пасажирів, і чи можуть бути дотримані всі правила безпеки при гігантських розмірах суден.
Можливості підвищення остійності кораблів у критичних ситуаціях - це другий найважливіший розділ проведеної роботи, сказала представник Єврокомісії.
Кернс було поставлене питання про соціальні умови роботи членів екіпажу на "Коста Конкордія". За деякими даними, їх там тримали майже на становищі рабів при величезному навантаженні і мінімальній зарплаті. Вона відповіла, що ці питання в розслідування причин аварії не входять, проте в числі головних тем перегляду правил і законодавства - кваліфікація і професійна підготовка екіпажів.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас