127
Студенти наймаються на роботу не тільки заради зарплати, - E&Y
 Рівень заробітної плати вже не є вирішальним фактором при виборі студентами роботодавця.
 Про це йдеться в дослідженні, проведеному компанією "Ернст енд Янг", в якому брали участь 1350 студентів із близько 60 університетів України.
 Згідно з методологією дослідження, студенти мали назвати три компанії, в яких вони хотіли б працювати (перше місце - найпривабливіший роботодавець). В анкеті не було задано список компаній, тому учасники дослідження могли назвати будь-які компанії.
 Оцінюючи роботодавців, студенти керуються такими критеріями: 85% звертають увагу на можливості для особистісного та професійного розвитку (у 2010 році - 48%), 79% кандидатів цікавить висока заробітна плата (у 2010 році - 59%), 77% вказали на фактор "цікава робота", що з'явився в дослідженні вперше, 68% цікавляться перспективами кар'єрного зростання (у 2010 році - 52%), а 62% опитаних звертають увагу на те, яку позицію займає компанія на ринку (у 2010 році - 43%).
 Дослідження також виявило, що за минулий рік майже не змінилися джерела інформації про роботодавців, до яких звертаються студенти. У 2011 році 88% опитаних назвали друзів головним джерелом інформації про потенційних роботодавців (у 2010 році більшість респондентів відповіли так само). З незначним відставанням далі йдуть - сайти з працевлаштування, ЗМІ та дні кар'єри, які в 2011 році студенти називали частіше, ніж рік тому.
 "Для студентів критерії привабливості роботодавців цього року змінилися, - коментує Ольга Горбановська, партнер, керівник групи Human Capital "Ернст енд Янг". - Учасники опитування поставили на перше місце можливості особистісного та професійного зростання, а рівень заробітної плати для них тепер займає другу позицію. Для сучасних студентів також важливо розуміти сенс роботи і відчувати її значимість. Серед інших факторів привабливості найбільш зросла значимість корпоративної культури (на 27%, порівняно з 2010 роком). Менше респондентів звертають увагу на такі фактори, як робочий графік, можливість професійної сертифікації і думка родичів про компанію-роботодавця. Це може бути пов'язано з тим, що студенти намагаються концентруватися на більш критичних факторах при виборі місця працевлаштування".
За матеріалами: Фокус
Поділитися новиною
Також за темою
У Польщі запрацює нова платіжна система
Маск представив енергонезалежний будинок за $8 000
ТОП-7 вживаних кросоверів, які краще не купувати, щоб не стати постійним клієнтом на СТО
OpenAI може провести IPO з оцінкою до $1 трлн — джерела
Новий сімейний електрокросовер Hyundai вийде на світовий ринок (фото)
Volkswagen зазнав збитків у 1,3 млрд євро через мита США та проблеми з електромобілями Porsche
