199
Інтернет у США вперше обжене друковану пресу за рекламними доходами
Витрати на інтернет-рекламу в США збільшаться в 2012 році на 23,3 відсотка до 39,5 мільярда доларів і вперше обійдуть витрати на рекламу в пресі. Про це повідомляється в офіційному прес-релізі агентства eMarketer. За його підрахунками, друковані ЗМІ зароблять на рекламі в 2012 році всього 33,8 мільярда доларів.
У 2011 році, за даними eMarketer, в США витратили 32,03 мільярда доларів на рекламу в інтернеті і 36 мільярдів доларів на рекламу в друкованих ЗМІ. З останньої суму 20,7 мільярда було витрачено на журнали, 15,3 мільярда - на газети.
Надалі доходи американських газет і журналів будуть тільки падати, а от інтернет буде показувати стійке зростання. У результаті, як пише eMarketer, до 2016 року витрати на рекламу в інтернеті складуть вже 62 мільярда доларів.
У своєму дослідженні eMarketer наводить і прогнози інших агентств. Дані різняться значно - наприклад, витратам на рекламу в інтернеті в 2011 році називаються цифри від 26 до 34,6 мільярда доларів.
Найбільшим одержувачем рекламних грошей в США, як і раніше, залишається телебачення. У 2011 році воно, за підрахунками eMarketer, отримало 60,7 мільярда доларів, а до 2016 року буде отримувати близько 72 мільярдів доларів.
Про те, що в Росії інтернет за доходами від реклами обігнав пресу, стало відомо ще в кінці 2011 року. За даними газети "Ведомости", за третій квартал 2011 року в інтернет-рекламу в Росії було вкладено 10,5 мільярда рублів, а в рекламу у пресі - 8,6 мільярда.
За матеріалами: Лента.РУ
Поділитися новиною
Також за темою
Квартира у новобудові Києва чи на вторинці: що краще
SkyUp розпродає квитки на нові напрямки за акційною ціною
В Україні оновлять механізм перерахунку пенсій
Єдина система соціальної сфери: головні зміни
⛽️ Даруємо вам 5 сертифікатів на пальне по 1500 грн!
Для опалювального сезону Україні потрібно ще до 1 млрд доларів на газ — Reuters