Колесников і Бойко намагаються за рахунок автомобілістів вирішити всі свої проблеми — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Колесников і Бойко намагаються за рахунок автомобілістів вирішити всі свої проблеми

Енергетика
1644
Говорячи про прогнози на 2012 рік в частині розвитку ринку нафтопродуктів, доводиться констатувати, що багато чого буде залежати від чиновників.
Складається стійке враження, що останні вирішили за рахунок паливних податків вирішити всі свої проблеми, пише у своїй статті для ZN.UA директор "Консалтингової групи А-95" Сергій Куюн.
За його словами, віце-прем'єр Борис Колесников, одержувач акцизного збору з нафтопродуктів для будівництва інфраструктури під Євро-2012, наполегливо просуває ідею нового підвищення податків - на 10% на бензин і більш ніж в два рази на дизпаливо.
Розрахунки показують, що нові податки додадуть ціні бензину 20 коп./л, а основний удар припаде на промисловість - на 60 коп./л подорожчає дизпаливо.
"Печерний підхід до даного питання продемонстрований ще й тим, що Мінінфраструктури пропонує попутно відмовитися від диференційованої шкали акцизів на дизельне паливо, яка на сьогодні містить принцип "краща якість - нижчий податок". Завдяки цій системі, що діє з 2007 року, українські НПЗ перейшли з випуску ДП за стандартом Євро-2 на Євро-4, не нижче Євро-4 йде до нас дизпаливо з Білорусі, не нижче Євро-5 - з Європи, - пише Куюн. - Тепер же відомство Колесникова пропонує уніфікувати ставку акцизу на максимальному рівні 100 євро/т, що по суті буде стимулювати зворотний процес - зелену вулицю низькоякісним сортам дизпалива, яке переважно надходить з Російської Федерації".
"Колесников хоче будувати дороги і стадіони, Бойко хоче допомогти модернізувати НПЗ, - пише експерт. - Змусивши себе ціною неймовірних зусиль повірити в безкорисливість даної активності і у відданість чиновників інтересам країни, все одно не вдається позбутися від питання: чому за все це повинен заплатити український споживач? У всьому світі це робить бізнес шляхом залучення кредитів, інвестування власних коштів тощо. Так, споживач потім повертає ці вкладення, отримуючи нові послуги та товари поліпшеної якості. У нас же, схоже, покупець бензину і дизельного палива спочатку побудує заводи, дороги, стадіони, а потім ще й заплатить за користування цими благами. Адже податки потім ніхто не зменшить, і це те, що абсолютно зрозуміло".
За матеріалами:
Дзеркало Тижня
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас