Українські чиновники соромляться ходити на роботу з телефонами дорожчими 30 тисяч гривень — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українські чиновники соромляться ходити на роботу з телефонами дорожчими 30 тисяч гривень

1717
Держслужбовці в Україні почали "соромитися" ходити на роботу з телефонами вартістю, еквівалентною ціні європейської малолітражки.
До такого висновку дійшли експерти E-ton concept store, провівши в листопаді 2011 року унікальне опитування на базі своїх постійних клієнтів. Маючи доступ до традиційно закритої еліти країни, компанія провела перше в Україні дослідження ринку люкс-телефонів вартістю від 10 000 грн.
Згідно з дослідженням, до 2008 року вважалося цілком "хорошим тоном" подарувати своєму "київському покровителю", діловому партнеру телефон вартістю від 20 000 до 100 000 гривень. Сьогодні "сильні світу цього" (більше 60% VIP-респондентів опитування) не тільки не готові дарувати подібні пристрої, але й "вигулювати" свою колекцію на публічних і громадських заходах.
"Напередодні чергових виборів і в очікуванні нових гучних корупційних скандалів - ми рекомендуємо нашим клієнтам утриматися від використання предметів розкоші, бренди яких асоціюється з верхньою планкою розкішного життя в Україні", - відзначають політичні та PR консультанти, обговорюючи результати дослідження.
Дивно, але навіть в преміум сегменті сформувалося більш раціональне ставлення до дорогих покупок - 64% опитаних не готові платити більше 60 000 грн за телефон, і тільки 7% готові купувати телефони вартістю понад 100 000 грн. Нагадаємо, що всього два тижні тому один з клієнтів E-ton concept store вже замовив лімітований iPhone 4S, виготовлений за індивідуальним проектом, з використанням рідкісних порід дерева, золота і діамантів вартістю 240 000 грн.
При цьому попит на класичні телефони класу люкс, в ціновому діапазоні від 10 000 до 35 000 грн - солідних, однак не "кричущих" брендів, залишається стабільно високим. Так, наприклад, голландський дизайнерський бренд Bellperre, представлений в Україні E-ton, тільки за перші місяці продажів вже став лідером у своєму сегменті, практично не маючи конкурентів.
Серед державних службовців та публічних бізнесменів, представники яких можуть дозволити собі покупку техніки понад 60 000 грн, стало вважатися моветоном відкрито демонструвати свої можливості. Так, більше 40% опитаних, маючи, наприклад, солідну колекцію Vertu, на публіці з'являються з більш доступними телефонами.
У дослідженні взяли участь 326 осіб віком від 30 до 60 років. Чоловіки, які частіше роблять подібні покупки, склали 76% респондентів, жінки - 24%. У дослідженні в форматі особистого інтерв'ю взяли участь впливові чиновники, бізнесмени та селебріті Києва, Донецька та Одеси. Опитування носило абсолютно конфіденційний характер, у зв'язку з чим, на превеликий жаль, у цій статті не вийде навести конкретних прізвищ і навіть "імен-по-батькові", оскільки вони надто впізнавані.
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас