357
В Україні все готово для створення вагонних держкомпаній
На сьогоднішній день готові всі нормативні документи для старту роботи державних вагонних компаній, на баланс яких будуть переведені вагони інвентарного парку "Укрзалізниці".
Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці" з посиланням на заступника генерального директора Петра Науменка.
"Вся технологія вже розписана, люди проінструктовані - все готово для створення вагонних компаній. Також на сьогодні вже створено логістичний центр, який буде керувати логістичним процесом з використання цього рухомого складу", - повідомив Науменко.
Він нагадав, що в умовах дефіциту рухомого складу та його постійних затримок за межами України "Укрзалізницею" було прийнято рішення про передачу вагонів на баланси державних підприємств, підпорядкованих "Укрзалізниці". Таким чином українська залізниця планує виключити безконтрольне використання своїх вагонів за межами України і повернути їх до країни для забезпечення потреби вітчизняних підприємств.
Зокрема, визначено, що парк напіввагонів буде переданий на баланс ДП "Дарницький вагоноремонтний завод" та ДП "Український державний центр з експлуатації спеціалізованих вагонів "Укрспецвагон". Також на балансі "Укрспецвагону" знаходитимуться обкотишовози.
"З передачею вагонів на баланс державних підприємств, статус парку зміниться з "інвентарного" на "власний", що захистить нас від використання українських вагонів за межами України без нашого дозволу, - підкреслив Науменко. - Раніше цей рухомий склад був розкиданий по різних компаніях і працював украй неефективно. Сьогодні перед нами стоїть завдання - привести його у задовільний технічний стан і максимально завантажити для перевезень усередині України".
Як повідомлялося раніше, логістикою займатиметься нещодавно створене ДП "Український транспортно-логістичний центр" (УТЛЦ). Вже підписані договори на 2012 рік, які будуть регламентувати роботу з вагонами, які змінять статус на "власний" між вагонними компаніями, логістичним центром і основними вантажовідправниками. Також почалася договірна компанія з клієнтурою, з експедиторськими та операторськими компаніями, що мають свій рухомий склад, для того, щоб працювати загальним пулом вагонів.
"Паралельно з цим ведуться переговори із залізничними адміністраціями країн СНД, для того, щоб логістичний центр міг укласти з ними угоди з управління нашим парком за межами України та їх вагонами на нашій території на паритетних умовах", - розповів Науменко.
У майбутньому схема, коли за кожним типом вагоном буде закріплений власник в особі державного підприємства, буде поширена й на інші види вантажного рухомого складу. Зокрема, криті вагони будуть передані на баланс ДП "Український державний центр рефрижераторних перевезень "Укррефтранс". Платформи і транспортери - на баланс Українського державного центру транспортного сервісу "Ліски", спеціальний рухомий склад - на баланс ДП "Стрийський вагоноремонтний завод".
За матеріалами: Дзеркало Тижня
Поділитися новиною