778
Як американці заробляють на акціях та знижках
Американські ритейлери раді-радісінькі. Обсяги продажів у Сполучених штатах напередодні Різдва стрімко зростають. Навіть краще, аніж очікували самі власники торговельних мереж. Раніше очікували зростання з листопада по лютий на 2,8%. Зараз поліпшили свої прогнози. До 3,5%. Американці ж тішаться з іншої причини. Запевняють: цьогорічні знижки більші, аніж були торік.
Сьюзет Круз, покупець : "Я дуже рада, адже зараз великі знижки. Приємно, що магазини намагаються привабити клієнтів у такий спосіб. Місяць тому, я не могла собі дозволити придбати половину із тих товарів, які зараз купую залюбки".
Ритейлери кажуть: у передріздвяний період готові зробити все, аби задовольнити клієнта. Запевняють: це того варте.
Дерек Дженкінс, віце-президент торговельної мережі: "Я щасливий, коли чую від людей, що вони приходять до магазину зі списком покупок, а виходять із нього, придбавши вдвічі, а то й втричі більше товарів, аніж розраховували".
Остання статистика свідчить: цього року різдвяні покупки в дисконт-магазинах робитимуть приблизно сорок відсотків американців. А ось для десяти процентів навіть товари зі знижкою все ще надто дороге задоволення. У 2011-му мережі магазинів Сполучених штатів вирішили подбати й про таких покупців.
Дерек Дженкінс, віце-президент торговельної мережі: "Ми роздаємо подарункові сертифікати. Щоп’ятниці та суботи. Принцип такий: якщо ви придбаєте в нашій мережі товарів на сімдесят п’ять доларів, отримаєте сертифікат на двадцять п’ять. Купите на сто - матимете бланк на п’ятдесят. Це доволі вигідна та популярна пропозиція".
Аналітики стверджують: американські споживачі починають святковий шопінг з чорної п’ятниці, коли всі магазини пропонують просто шалені знижки. Тож, кажуть фахівці, якщо власники торговельних мереж хочуть утримати "витратний" настрій у покупців, їм доведеться провадити політику дисконтів аж до кінця святкового сезону.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною