Табачник витратить на рекламу українських вузів в Азії та Африці 5 млн. гривень
ДП "Інформаційно-іміджевий центр" Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "Рекламне агентство "Центр" на послуги з проведення рекламної компанії з пропаганди системи освіти України в ЗМІ, розрахованих на закордонну аудиторію.
Як пише сайт "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель", вартість угоди склала 5,10 млн. гривень.
Рекламна компанія спрямована на просування експорту українських освітніх послуг на закордонні ринки для залучення до навчання в Україні іноземців.
Два ролика тривалістю 30 і 60 секунд повинні вийти на міжнародному телеканалі новин. Цільовими регіонами є країни СНД (регіон Середньої Азії), а саме Казахстан, Узбекистан, Туркменістан, Таджикистан, а також країни Близького Сходу і північної Африки.
За матеріалами: Фокус
Поділитися новиною