Зв'язок нового покоління: зручно, недорого, перспективно


Зв'язок нового покоління: зручно, недорого, перспективно

З приходом в Україну європейської компанії SIPNET стали доступні всі переваги зв'язку нового покоління - IP-телефонії

На ринку IP-телефонії Україні з'явився новий серйозний гравець - чеська компанія SIPNET EU.

Нові можливості оптимізації витрат на міжміський та міжнародний зв'язок відкриваються перед українцями завдяки популяризації IP-телефонії, яка все частіше замінює дорогі розмови по традиційних лініях зв'язку. Голосова та відео IP-телефонія затребувані як приватними користувачами, так і корпоративним сектором.

Минулого місяця в Україні відкрив своє представництво оператор IP-телефонії - чеська компанія SIPNET EU. Проект був заснований шість років тому і вже до кінця минулого року набув більш 33,4 млн. шанувальників, які стали його клієнтами. Число останніх продовжує неухильно зростати. Одна з головних переваг пропонованих компанією послуг - застосування відкритого та широко поширеного SIP-протоколу, що дозволяє абонентам використовувати безліч моделей IP-телефонів, VoIP-шлюзів, корпоративних IP-АТС, програмного забезпечення різних розробників.

Щоб стати абонентом SIPNET, достатньо зареєструватися на сайті оператора (http://www.sipnet.net) і отримати свій SIP ID - аналог телефонного номера. Відразу після реєстрації можна почати користуватися сервісом безпосередньо з сайту, бо дзвінки всередині мережі SIPNET безкоштовні. Кожен новий абонент, що вказав при реєстрації свій номер мобільного телефону, отримує на особовий рахунок бонус у розмірі 8 гривень для можливості протестувати якість зв'язку.

Тарифи SIPNET здатні відчутно вплинути на рівень цін, що склався на ринку, тому що вони істотно нижчі звичних для українців тарифів. Так, дзвінки на мобільні номери німецьких абонентів обійдуться в $ 0,13 / хв. (для порівняння: тариф популярного сервісу Skype - $ 0,29 / хв.), до Іспанії - $ 0,12 / хв. (Skype - $ 0,312 / хв.), до Польщі - $ 0,19 / хв. (Skype - $ 0,26 / хв.). Вартість дзвінків в найбільш популярному серед мешканців України напрямку - Росію, також рекордно низька - 0,2 грн. / хв. на стаціонарні номери по всій країні. Винятком є Москва та Санкт-Петербург, куди зателефонувати можна безкоштовно. SIPNET регулярно проводить акції, що дозволяють абонентам здійснювати безкоштовні дзвінки до інших міст світу (наприклад, до кінця 2011 року безкоштовні дзвінки на стаціонарні номери до Лондону, Парижу, Астани, Києву, Одеси та Харківа).

SIPNET пропонує своїм абонентам безліч способів оплати наданих послуг: банківський платіж, платіжна карта, за допомогою електронної платіжної системи WebMoney, через платіжні термінали мереж 24nonStop, CityPay, EasyPay, QIWI, а також ПриватБанку. До того ж телефонувати можна і при нульовому балансі - оператор видає постійним абонентам безпроцентний кредит у розмірі 5% від загальної суми поповнення за останні півроку.

SIPNET представляє власну розробку - програму Sippoint, завантажити яку можна з сайту компанії (http://www.sipnet.net). Крім традиційних дзвінків на мобільні та стаціонарні номери по всьому світу, вона підтримує обмін текстовими повідомленнями у мережі SIPNET, голосовий та відеочат. Sippoint пропонує користувачам розширені можливості персоналізації та керування контактами.

Інший цікавий продукт компанії - NetCall - зорієнтован на користувачів смартфонів. З його допомогою можна здійснювати дзвінки навіть без підключення до Інтернету, відправивши лише sms-запит: після цього абонентів з'єднують місцеві виклики, що допоможе істотно заощадити на розмовах у роумінгу. NetCall зараз доступний користувачам iPhone, а також смартфонів під управлінням Android й Symbian.

Особливу вигоду послуги SIPNET представляють для бізнес-структур. Об'єднавши всіх співробітників єдиним програмним забезпеченням, підприємство може зробити фактично безкоштовній внутрішній зв'язок, а за рахунок низьких тарифів - у кілька разів скоротити витрати на міжміський. До того ж, легка масштабованість IP-телефонії заощаджує час та кошти на її реорганізацію у разі розширення компанії. Дослідження, проведене цього року аналітичною компанією SageResearch на замовлення виробника телекомунікаційного обладнання Cisco, показало, що інвестиції бізнесу в IP-телефонію також збільшують продуктивність праці кожного співробітника в середньому на 4 години на тиждень завдяки зростанню інтенсивності використання телекомунікаційних сервісів. Міжнародне статистичне агентство In-Stat, в свою чергу, прогнозує зростання витрат бізнесу на IP-телефонію на 83% до 2015 року.

SIPNET надає всю необхідну бухгалтерську документацію. Система дочірніх рахунків, яка використовується в послугах для бізнес-сегменту, дозволяє кожному співробітнику організації мати власний SIP ID, а керівнику - повністю контролювати витрати персоналу на зв'язок. До того ж, великим клієнтам SIPNET пропонує створити оформлений у фірмовому стилі інтерфейс програми-"месенджера". Таким чином, SIPNET демонструє націленість на довгострокову присутність на національному ринку і відкритість для співробітництва з українськими компаніями.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua