245
Україні необхідно прискорити перехід на нові стандарти якості пального
— Енергетика
Стандарти якості пального в Україні застаріли, і країні необхідно прискорити перехід на нові стандарти якості. Таку думку висловила віце-президент з продажу, трейдингу і логістики ТОВ "ТНК-BP Коммерс" Олена Алексєєва, виступаючи на VII щорічній конференції "Ринок нафтопродуктів України: структура, тенденції, маркетинг, технології".
"В Україні немає ніяких стимулів для переходу на нові стандарти якості пального - Євро-4, Євро-5. Це тільки питання саморегуляції відповідальних компаній. Ми вклали значні кошти в модернізацію Лисичанського НПЗ, у тому числі, в його повний перехід на виробництво нафтопродуктів класу Євро-4 і готові продовжити інвестиції для повного переходу на рівень Євро-5. Однак нам потрібно розуміти, що ми отримаємо повернення на ці інвестиції", - заявила Алексєєва.
Вона нагадала, що в Європі вже більше двох років діє лише стандарт Євро-5, і європейські НПЗ не мають права виробляти пальне за нижчими стандартами. В Росії з 1 січня 2015 р. будуть діяти тільки стандарти Євро-4, Євро-5, проте вже зараз виробництво пального цих стандартів стимулюється за допомогою диференційованих акцизів. В Україні ж диференціюються тільки акцизи на дизельне пальне, тоді як акциз на бензин однаковий незалежно від стандарту, і становить 182 євро на тонні.
"Подальше затягування переходу на нові стандарти, відсутність стимулів для модернізації заводів, а також контролю якості пального з боку держави негативно впливає на ситуацію в українській нафтової галузі, яка страждає від нерівних конкурентних умов і різкого збільшення імпорту нафтопродуктів в країну", - відзначила Алексєєва.
За матеріалами: РБК-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Україна вже закачала у сховища більше газу, ніж на ті самі дати 2024 року
США ввели санкції проти міжнародної мережі, яка допомагає Ірану продавати нафту
США планують збільшити стратегічні запаси урану для розвитку ядерної енергетики
Сховища газу у ЄС заповнені рекордно низько за останні 3,5 роки
Україна з 1 жовтня обмежить імпорт індійського пального
Словаччину та Угорщину попередили про наслідки за купівлю російської нафти