Україні необхідно прискорити перехід на нові стандарти якості пального — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Україні необхідно прискорити перехід на нові стандарти якості пального

Енергетика
240
Стандарти якості пального в Україні застаріли, і країні необхідно прискорити перехід на нові стандарти якості. Таку думку висловила віце-президент з продажу, трейдингу і логістики ТОВ "ТНК-BP Коммерс" Олена Алексєєва, виступаючи на VII щорічній конференції "Ринок нафтопродуктів України: структура, тенденції, маркетинг, технології".
"В Україні немає ніяких стимулів для переходу на нові стандарти якості пального - Євро-4, Євро-5. Це тільки питання саморегуляції відповідальних компаній. Ми вклали значні кошти в модернізацію Лисичанського НПЗ, у тому числі, в його повний перехід на виробництво нафтопродуктів класу Євро-4 і готові продовжити інвестиції для повного переходу на рівень Євро-5. Однак нам потрібно розуміти, що ми отримаємо повернення на ці інвестиції", - заявила Алексєєва.
Вона нагадала, що в Європі вже більше двох років діє лише стандарт Євро-5, і європейські НПЗ не мають права виробляти пальне за нижчими стандартами. В Росії з 1 січня 2015 р. будуть діяти тільки стандарти Євро-4, Євро-5, проте вже зараз виробництво пального цих стандартів стимулюється за допомогою диференційованих акцизів. В Україні ж диференціюються тільки акцизи на дизельне пальне, тоді як акциз на бензин однаковий незалежно від стандарту, і становить 182 євро на тонні.
"Подальше затягування переходу на нові стандарти, відсутність стимулів для модернізації заводів, а також контролю якості пального з боку держави негативно впливає на ситуацію в українській нафтової галузі, яка страждає від нерівних конкурентних умов і різкого збільшення імпорту нафтопродуктів в країну", - відзначила Алексєєва.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас