Експерт: Газпром перебільшує жалюгідність технічного стану української ГТС — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерт: Газпром перебільшує жалюгідність технічного стану української ГТС

Енергетика
266
Експерти Mott MacDonald визнали високим рівень компетенції фахівців "Укртрансгазу" - дочірньої компанії НАК "Нафтогаз України", яка обслуговує ГТС. І технічний стан ГТС, не такий вже плачевний, як про це заявляє російський "Газпром".
За розрахунками Mott MacDonald, разом з ремонтом магістральних газопроводів, компресорних станцій і встановленням нових газовимірювальних агрегатів, а також сучасної системи управління ГТС реконструкція і модернізація обійдеться "Укртрансгазу" ("Нафтогазу України", а значить, і газоспоживачам країни) мінімум в 4,8 млрд. дол за семирічний період.
При цьому пріоритетизація проектів заснована на порівняно недорогих ремонтах, що дозволить утримувати газотранспортну систему України в нормальному робочому стані до повної модернізації, пише видання Дзеркало тижня.
Для цього Mott MacDonald рекомендує протягом найближчих восьми-десяти років інвестувати мінімум 2,8 млрд. дол в мініпроекти. Ці витрати необхідні для підтримки системи в робочому режимі. Простіше кажучи, у таку суму виливається багаторічне недофінансування газотранспортної системи України.
Mott у своєму дослідженні стану української газотранспортної системи підтвердила, що ГТС, крім проектних і будівельних неточностей, в основному страждає через відсутність належного фінансування планових робіт.
Нагадаємо, що Україна останнім часом намагається знизити ціну закупівлі російського газу, розірвавши газові контракти 2009 року. Однак Росія погодилася на зниження ціни тільки за злиття "Нафтогазу" з "Газпромом" або за вступ України до Митного союзу. Українська влада заявили, що ГТС за білоруським сценарієм не віддасть.
Експерти називали заяви української влади про реформування "Нафтогазу" підготовкою до "газової війни".
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас